דיגיטל וטק

סיוע ראשוני לנפגעות אלימות במשפחה והכול בבינה מלאכותית

שיתוף פעולה בין החברה הישראלית D-ID ועמותת Spring ACT הישראלית יאפשר לנפגעות ונפגעי אלימות במשפחה לשוחח עם אוואטר בשם סופיה - צ'אטבוט אינראקטיבי מאובטח
מערכת ice | 
סופיה (צילום באדיבות D-ID)
חברת D-ID, מובילה עולמית בתחום ה-Generative AI, ביחד עם עמותת Spring ACT השוויצרית, אשר דוגלת בשימוש בטכנולוגיה לטובת צמצום חוסר צדק גלובלי, הכריזו היום (רביעי) על קמפיין לשימוש בכלים מעולם ה-Generative AI כדי להעניק תמיכה מקוונת לנפגעות אלימות במשפחה ברחבי העולם.
באמצעות שימוש בטכנולוגיה של החברה הישראלית המאפשרת הנפשה של פרזנטורים דיגיטליים (אוואטרים), Spring ACT מפיחה חיים בסופיה צ'אטבוט אינטראקטיבי מאובטח – על מנת להנגיש אותה לקהלים מאוכלוסיות מגוונות. בעזרת הממשק הייחודי, נפגעות מכל מנעד השכבות הסוציואקנומיות יוכלו לדבר, ולא רק להתכתב עם סופיה במספר שפות וביניהן אנגלית, צרפתית, ספרדית, רוסיה, ערבית, סוואהילית וסינית ובקרוב גם עברית.

"אחת מכל שלוש נשים בעולם, בסביבות 736 מיליון נשים, נחשפות לאלימות פיזית או מינית במהלך חייהן, כאשר למעלה מ-50,000 מהן נרצחות מדי שנה על ידי בני זוגן או קרובי משפחה", אמרה אדריאנה קינונס, ראש ארגון זכויות אדם ופיתוח בארגון UN Women בז'נבה. "ארגון UN Women מביע הערכה לנוכח היוזמה הבינלאומית המשותפת שנוצרה להילחם במחסור במשאבים הממשלתיים וארגונים שמתקשים להתמודד עם התופעה ולפצות על העידר ידע ואמון מצד נפגעות ונפגעי אלימות במשפחה. אנו בטוחים שהשימוש בצ'אטבוט סופיה יאפשר גישה וסיוע לנפגעות ברחבי העולם".
"אנחנו גאים לשתף פעולה עם עמותת Spring ACT בכדי לעזור ולהנגיש את סופיה לכמה שיותר נפגעות ונפגעי אלימות במשפחה ובצורה יותר אפקטיבית", אמרה שירן מלמדובסקי סומך, יזמת הייטק חברתית ומובילת תחום האימפקט ב- D-ID. "שימוש בטכנולוגיה בכדי לסייע לאוכלוסיות בסיכון נמצא בלב הערכים של החברה. הנפשת הצ'אטבוט סופיה היא דוגמה מובהקת לאיך טכנולוגיות כמו Generative AI יכולות לתרום לעולם בצורה חיובית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה