מדדים ומחקרים

אווטאר בדרך לפסגת הסרטים המרוויחים בהיסטוריה?

"אווטאר עולם המים" מטפס למקום השביעי ברשימת הסרטים המרוויחים בהיסטוריה, זאת ארבעה שבועות בלבד לאחר שיצא לאקרנים והיד עוד נטויה
מערכת ice | 
אווטאר שובר שיאים (צילום יוטיוב/ avatar)
"אווטאר: דרכם של המים", סרט ההמשך ללהיט מ-2009, הפך בסוף השבוע האחרון לסרט השביעי הכי מרוויח בדירוג כל הזמנים. נכון לימים אלה מפיקי הסרט רשמו הכנסות שלא לא פחות מ-1.7 מיליארדי דולרים ברחבי העולם והיד עוד נטויה.
למעשה ההצלחה של הסרט כל כך אדירה עד כדי עקיפה של להיטי ענק כמו "עולם היורה" מ-2015 וגרסת המציאות של "מלך האריות מ-2019, כאשר כל אחד מהם רשם הכנסות של 1.6 מילארד דולר.
על מנת להעפיל למקום הראשון, "אווטאר: דרכם של המים" יצטרך לעקוף את הסרט הקודם בסדרה שיצא כאמור ב-2009. בסבב הקרנתו הניב הסרט הכנסות של 2.9 מיליארד דולרים ונחשב לסרט הרווחי ביותר בהיסטוריה. במקום השני נמצא "טיטאניק".
החלק השני של "אווטאר" שביים ג'יימס קמרון, עקף את "עולם היורה" מ-2015 ו"מלך האריות" מ-2019 שהרוויחו כל אחד 1.6 מיליארד דולר בממוצע. בצמרת הרשימה המכובדת נמצא אחיו הגדול של הלהיט הנוכחי, "אווטאר" מ-2009, שנחשב לסרט הכי מרוויח בכל הזמנים עם הכנסות של 2.9 מיליארד דולר. נתון מעניין הוא שגם במקום השלישי נמצא סרט של במאי סרטי אווטאר ג'יימס קמרון - "טיטניק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה