תרבות ופנאי

לא עוצר: אווטאר ממשיך להיות בראש שוברי הקופות

סרט ההמשך המדובר - "אווטאר: דרכם של המים" - לא עוצר. זה השבוע השלישי ברציפות שהוא שומר על מקומו בראש הסרטים המכניסים ברחבי ארה"ב
מערכת ice | 
אווטאר שובר שיאים (צילום יוטיוב/ avatar)
שובר הקופות הזה מחזיק את הראש הרבה מעל המים. זה השבוע השלישי ברציפות שסרט ההמשך "אווטאר: דרכם של המים" שומר על מקומו בראש הסרטים המכניסים ברחבי ארה"ב.
ביום שישי לבד הסרט גרף יותר מ-24 מיליון דולר במכירות. לפי ההערכות, הסרט ייהנה מסוף שבוע של ארבעה ימים בסך של 87 מיליון דולר, לפי אתר דדליין.
אחריו במקום השני, שבוע שני ברציפות, "החתול של שרק: משאלה אחת ודי", שגרף הכנסות של כמעט 6.5 מיליון דולר. הספין אוף של "שרק" בכיכובם של אנטוניו בנדרס וסלמה האייק והכניס כבר 50 מיליון דולר ברחבי העולם, כך על פי דיווחים.
"הפנתר השחור: וואקנדה לנצח" התקדם השבוע ועלה למקום השלישי בהכנסות עם קצת יותר מ-1.8 מיליון דולר. הסרט של מארוול עשה היסטוריה לאחרונה כסרט עם גיבורה נשית הרווחי ביותר אי פעם.
למקום הרביעי הגיע הסרט "וויטני יוסטון: אני רוצה לרקוד עם מישהו". הדרמה המוזיקלית המבוססת על חייה של הזמרת המנוחה הרוויחה קרוב ל-1.5 מיליון דולר. "בבילון", הדרמה הקומית התקופתית בכיכובו של בראד פיט, מצאה את עצמה במקום החמישי עם מכירות של 935 אלף דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה