שיווק ופרסום

רשת המשביר בקמפיין חדש להעלאת המודעות לאלימות כלכלית

רשת המשביר בקמפיין חדש להעלאת המודעות ל"אלימות כלכלית". במסגרתה, קופאיות הרשת יעברו הדרכה וינתנו להם כלים שאיתם יוכלו לסייע לנפגעים
מערכת ice |  3
המשביר לצרכן (צילום Magma Images)
רשת המשביר יוצאת בקמפיין שמטרתו להעלות את המודעות ל"אלימות כלכלית". ההשלכות של אלימות כלכלית הן ארוכות טווח. היא אלימות שקופה וקשה שאין איך לאכוף אותה. היא פוצעת אלפי נשים בכל שנה כאשר הצד האלים מפחיד את הצד הפגוע עם בעזרת משאבים כמו כסף.
המשביר מעוניין להעביר בעזרת הקמפיין את המסר  שאלימות כלכלית היא אלימות לכל דבר. במסגרת שיתוף הפעולה של רשת הקמעונאות עם עמותת "רוח נשית" קופאיות הרשת יעברו הדרכה שבמסגרתה הם ילמדו איך לזהות סימנים של אלימות כלכלית ויינתנו להם כלים להפנות את הנשים הללו לגורמים מקצועיים.
במסגרת הקמפיין יחולקו לרוכשי החנות שקיות ייחודיות עם שאלות שעשויות לעזור לקורבנות להבין שהם נמצאים בתוך מערכת יחסים שיש בה אלימות כלכלית. בנוסף לכל שקית יצורפו פרטי הקשר של עמותת "רוח נשית".
מנתוני "רוח נשית" עולה כי ישנם קרוב ל- 800 אלף קורבנות נפגעות מאלימות בכל שנה וכמעט מאה אחוזים מהם חווים גם אלימות כלכלית על ידי המתעלל. בנוסף, כ- 70% מנפגעות האלימות מצויות בחובות וכ- 50% חוזרות לבן הזוג עקב תלות כלכלית בו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מצחיק דווקא המשביר יוצאתב קמפיין כזה.
    טורבו טקסטיל 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזמן שהבעלים רמי שביט מתנהל לעובדיו וספקיו באלימות כלכלית...תקראו קצת פסקי דין ותראו איך פיטר בעבר ללא מתן פיצויים ...לא שילם תשלומים לספקים כי בא לו ועוד ועוד....
    סגור
  • 2.
    חשוב ביותר. עצוב לי על נשים שסובלות מאלימות
    אשה 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכל סוג שהוא. הן חייבות לשתף כדי לקבל עזרה.
    סגור
  • 1.
    להחרים את המשביר לצרכן
    טל אישה 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הולכים שולל אחרי דברי ההסתה של רוח נשית, ומטעים את הציבור.
    סגור