דיגיטל וטק

שופרסל בהפתעה כואבת ללקוחות: חויבו בסכומי עתק בגלל תקלה

אחרי שהבטיחו ששום לקוח לא ייפגע מהתקלה בספק התשלומים, לקוח טוען: "מערכת התשלומים של שופרסל השתגעה, ירד לי היום מהחשבון לצד הסכום המקורי עוד מספר חיובים, ולא כולם בסכומים זהים. מדובר בסכום כולל של 10,000 שקלים, שכרגע נגרע מחשבוני"
כפיר אדר |  1
שופרסל אונליין (צילום unsplash)

ענקית הקמעונאות שופרסל הודיעה ביום שלישי לקהל לקוחותיה, כי לאור עדכון שקיבלה הרשת מאת חברת התשלומים Hyp (קרדיט גארד לשעבר) אשר מספקת שרותי תשלום לשופרסל ובתי עסק נוספים, בשל תקלה ארצית שקרתה אצלם, נרשמו חיובים עתידיים כפולים בגין אותה עסקה לחלק מלקוחות שופרסל אונליין והשירותים הדיגיטליים, כך נודע ל-ice  לראשונה.

אלא, שאחד הלקוחות סיפר ל-ynet: "מערכת התשלומים של שופרסל השתגעה, ירד לי היום מהחשבון לצד הסכום המקורי עוד מספר חיובים, ולא כולם בסכומים זהים. מדובר בסכום כולל של 10,000 שקלים, שכרגע נגרע מחשבוני. זאת הזיה, לא איזה טעות קטנה. דיברתי עם חברת האשראי אמרו לי שיטופל ואקבל החזר, אמרתי להם אתם מבינים לאיזה ברוך הכנסתם אותי? האמת שכבר בחודש קודם קיבלתי הודעה על שיבוש במועד החיוב אבל לא התייחסתי".
בחברת הסליקה הסבירו כי "שידורי ביטולי הכפילויות שודרו אתמול לחברות כרטיסי האשראי ואלו שחויבו יזוכו. ביחס לעובדה כי הלקוח התלונן שהסכומים העודפים לא היו זהים לגמרי לסכום הקניה המקורי אמרו כי יתכן שבגלל עדכוני סל הקניות או משקל ירקות ופירות שמתעדכן רק בביצוע המשלוח בפועל -הסכומים אינן זהים". 
מחברת הסליקה Hyp נמסר: "חברת Hyp זיהתה תקלה לפיה התבצעו חיובים כפולים מול מספר בתי עסק, ביניהם שופרסל און ליין. התקלה טופלה באופן מיידי ו-Hyp פועלת על מנת לוודא מול כל חברות כרטיסי האשראי שכפל החיובים יבוטל ושהלקוחות לא יחויבו בפועל או יזוכו במידה וחויבו. להערכתנו, הלקוחות הרלוונטיים יראו את התיקון בימים הקרובים. Hyp מתנצלת על התקלה ופועלת שלא תשנה שוב".
 



בתוך כך, שופרסל ממשיכה לכוון למטרה להיות מעצמת המשלוחים באונליין הבאה, זאת כאשר מרכז הליקוט הענק שהוקם במודיעין יאפשר לרשת הקמעונאות הגדולה בישראל להשתלט על התחום ואין ספק שברשת רואים את המהלך כסוג של שובר שוויון.

מנכ"ל שופרסל אורי וטרמן שלח לאחרונה מכתב לכלל העובדים ובו כתב: "עובדות ועובדים יקרים, אני שמח לעדכן, כי היום יצאנו לדרך עם הפעלתו לראשונה של מרכז הליקוט וההפצה האוטומטי (CFC (במודיעין, אשר ישרת את לקוחות שופרסל אונליין. מדובר בפיילוט ובבדיקה ראשונית של התהליך. המרכז הינו מהמתקדמים והגדולים ביותר מסוגו בעולם, אשר צפוי בהמשך השנה להגיע להיקפים של כ-7,000 משלוחים ביום – היקף אדיר שיאפשר להגדיל מאד את כושר הביצוע של פעילות האונליין של שופרסל".
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אצלי משלוח אחד הפך ל 5.
    Mtlk 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כנראה שכל תיקון ניכנס במשלוח בפני עצמו.ככה 1200 שקל הפך להרבה יותר
    סגור