דיגיטל וטק

שופרסל בהתראה ללקוחות: זה מה שקרה להזמנות שלכם

הרשת הסבירה כי ספק התשלומים פועל כעת על מנת שלא יבוצעו חיובים נוספים מעבר להזמנה המקורית. "שופרסל פועלת אל מול Hyp בכדי לוודא את תיקון התקלה על ידי ספק התשלומים מול חברות כרטיסי האשראי, כך שבפועל לקוחות שופרסל לא יחוייבו בכל חיוב מעבר לחיוב המקורי. אנו מתנצלים על אי הנוחות".
כפיר אדר |  4
שופרסל אונליין (צילום unsplash)

ענקית הקמעונאות שופרסל הודיעה הערב (שלישי) לקהל לקוחותיה, כי לאור עדכון שקיבלה הרשת מאת חברת התשלומים Hyp (קרדיט גארד לשעבר) אשר מספקת שרותי תשלום לשופרסל ובתי עסק נוספים, בשל תקלה ארצית שקרתה אצלם, נרשמו חיובים עתידיים כפולים בגין אותה עסקה לחלק מלקוחות שופרסל אונליין והשירותים הדיגיטליים, כך נודע ל-ice  לראשונה

חיובים אלו לא בוצעו בפועל עד כה וספק התשלומים פועל כעת על מנת שלא יבוצעו חיובים נוספים מעבר להזמנה המקורית. "שופרסל פועלת אל מול Hyp בכדי לוודא את תיקון התקלה על ידי ספק התשלומים מול חברות כרטיסי האשראי, כך שבפועל לקוחות שופרסל לא יחוייבו בכל חיוב מעבר לחיוב המקורי. אנו מתנצלים על אי הנוחות".
 



בתוך כך, שופרסל ממשיכה לכוון למטרה להיות מעצמת המשלוחים באונליין הבאה, זאת כאשר מרכז הליקוט הענק שהוקם במודיעין יאפשר לרשת הקמעונאות הגדולה בישראל להשתלט על התחום ואין ספק שברשת רואים את המהלך כסוג של שובר שוויון.

מנכ"ל שופרסל אורי וטרמן שלח לאחרונה מכתב לכלל העובדים ובו כתב: "עובדות ועובדים יקרים, אני שמח לעדכן, כי היום יצאנו לדרך עם הפעלתו לראשונה של מרכז הליקוט וההפצה האוטומטי (CFC (במודיעין, אשר ישרת את לקוחות שופרסל אונליין. מדובר בפיילוט ובבדיקה ראשונית של התהליך. המרכז הינו מהמתקדמים והגדולים ביותר מסוגו בעולם, אשר צפוי בהמשך השנה להגיע להיקפים של כ-7,000 משלוחים ביום – היקף אדיר שיאפשר להגדיל מאד את כושר הביצוע של פעילות האונליין של שופרסל".
 

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    כנראה תקלה משמעותית
    ואדים 03/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם ביטלו את ההזמנה וגם חוייבתי על כל עדכון הזמנה בנפרד. כרטיס אשראי מתפוצץ מחיובים של שופרסל.
    סגור
  • 2.
    המחיר מראש כפול אז עכשיו פי 4 (ל"ת)
    גזלנים 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    התקלה כבר 10 ימים עכשיו הם נזכרו להודיע????
    יודע 02/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בעוד שעה לאנשים ירדו החיובים באשראי מאיפה יש לאנשים עשרות אלפי שקלים??? הבנק יחייב אותם ריבית עצומה על כל מינוס שופרסל פושעים חצופים
    סגור
  • חיובים מיותרים
    מירי בוטא 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבטל את האשראי דחוף!!!
    סגור