דיגיטל וטק
שופרסל בהתראה ללקוחות: זה מה שקרה להזמנות שלכם
ענקית הקמעונאות שופרסל הודיעה הערב (שלישי) לקהל לקוחותיה, כי לאור עדכון שקיבלה הרשת מאת חברת התשלומים Hyp (קרדיט גארד לשעבר) אשר מספקת שרותי תשלום לשופרסל ובתי עסק נוספים, בשל תקלה ארצית שקרתה אצלם, נרשמו חיובים עתידיים כפולים בגין אותה עסקה לחלק מלקוחות שופרסל אונליין והשירותים הדיגיטליים, כך נודע ל-ice לראשונה
בתוך כך, שופרסל ממשיכה לכוון למטרה להיות מעצמת המשלוחים באונליין הבאה, זאת כאשר מרכז הליקוט הענק שהוקם במודיעין יאפשר לרשת הקמעונאות הגדולה בישראל להשתלט על התחום ואין ספק שברשת רואים את המהלך כסוג של שובר שוויון.
עוד ב-
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.כנראה תקלה משמעותיתואדים 03/2023/02הגב לתגובה זו0 0גם ביטלו את ההזמנה וגם חוייבתי על כל עדכון הזמנה בנפרד. כרטיס אשראי מתפוצץ מחיובים של שופרסל.סגור
-
2.המחיר מראש כפול אז עכשיו פי 4 (ל"ת)גזלנים 03/2023/01הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.התקלה כבר 10 ימים עכשיו הם נזכרו להודיע????יודע 02/2023/28הגב לתגובה זו1 1בעוד שעה לאנשים ירדו החיובים באשראי מאיפה יש לאנשים עשרות אלפי שקלים??? הבנק יחייב אותם ריבית עצומה על כל מינוס שופרסל פושעים חצופיםסגור
-
חיובים מיותריםמירי בוטא 03/2023/03הגב לתגובה זו0 0לבטל את האשראי דחוף!!!סגור