דיגיטל וטק

וואטסאפ שחררה לחלק מהמשתמשים את השדרוג הגדול הבא

אפליקציית התקשורת של מטא פתחה לבודקי הבטא את האפשרות לשמור הודעות מסוימות בשיחות שבהן מופעל טיימר המחיקה האוטומטי, אם המשתמשים רוצים לעקוף את המחיקה עבור חלק מההודעות. בינתיים נראה שהיא לא זמינה בעברית
יאיר מור |  4
וואטסאפ (צילום shutterstock)
זה הגיע, לפחות לחלק מהמשתמשים: בסוף השבוע החלה וואטסאפ לשחרר למשתמשי גרסאות הבטא שלה לאייפון ולאנדרואיד את האפשרות לשמור הודעות בשיחות שבהן מוגדרים טיימרים למחיקה אוטומטית של כל ההודעות. 
גם כותב שורות אלו קיבל גישה לתכונה החדשה - אך ברגע שניסיתי לשנות את השפה לעברית, כדי ללכוד צילומי מסך של איך שתיראה בשפת הקודש, איבדתי את הגישה אליה. לכן, ניאלץ להסתפק בצילומי המסך של אתר WABetaInfo, שהעלה תמונות של איך שהדבר נראה באנגלית: לחיצה ארוכה על הודעה מציגה, לצד האפשרויות הקיימות להעביר אותה או למחוק אותה מייד, גם אפשרות לשמור אותה, שהאייקון שלה מעוצב כסימנייה. לחיצה על האייקון תמנע מההודעה להימחק לאחר פרק הזמן שנקבע כטיימק המחיקה האוטומטי ליתר ההודעות בשיחה, ותוסיף אותה לרשימת ההודעות השמורות, שאליה ניתן לגשת על ידי לחיצה על פרטי איש הקשר או הקבוצה בראש המסך ובחירה ב"kept messages" (בגרסה העברית יש להניח שזה ייקרא "הודעות שמורות" - אם כי, מאיבוד הגישה ברגע החלפת השפה, אני מניח שהתכונה טרם תורגמה לעברית), כפי שראינו כבר בשבוע שעבר. 
בהודעה שהוצגה לנו על פתיחת הגישה לתכונה החדשה בישרה וואטסאפ כי "כעת אתם יכולים לשמור על הודעות בצ'ט מפני מחיקה". היא ציינה כי "כל אחד יכול לשמור או לבטל על השמירה של הודעות בשיחה על ידי לחיצה על אייקון הסימניה", וכי "הודעות שמורות לא תימחקנה מהשיחה. כולם יכולים לראות אותן". 
האתר הוסיף כי בקבוצות, המנהלים יוכלו לשמור לעצמם את הבלעדיות על ההחלטה אילו הודעות לא תימחקנה, כך שלא כל משתמש יוכל לשמור או למחוק הודעות כרצונו.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    (ל"ת) (ל"ת)
    02/2023/28 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מישהו משתמש בטיימרים למחיקה אוטומטית? (ל"ת)
    ברבאבא 03/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    נראה כמו כלי נפלא לילדים בריונים
    אאא 02/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רק אני רואה את זה?
    סגור
  • 1.
    הזוי (ל"ת)
    נעלמו המילים מפי 02/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור