דיגיטל וטק

וואטסאפ הבינה שהגזימה, ועכשיו היא מנסה לפצות על זה

האפליקציה כנראה הפנימה שתפריט ההגדרות שלה, שהלך והתרחב בשנתיים האחרונות בקצב חסר תקדים, מסובך מדי עבור רוב המשתמשים – אז עכשיו היא תאפשר חיפוש בהגדרות
יאיר מור |  2
וואטסאפ (צילום shutterstock)
השנתיים האחרונות היו עמוסות מאוד בעדכוני וואטסאפ. האפליקציה הוסיפה עשרות, אם לא מאות, תכונות חדשות, בניסיון ליישר קו מול המתחרות ולעתים אף לעקוף אותן – אך עבור משתמשים רבים זה הפך אותה דווקא לפחות ידידותית, שכן תכונות רבות מסתתרות מאחורי תפריט ההגדרות ההולך ומתנפח שלה, שההתמצאות בו הולכת ומסתבכת מחודש לחודש.
כעת נראה שהפיתרון בדרך: לפי אתר WABetaInfo, בימים האחרונים החלו חלק ממשתמשי גרסת הבטא של וואטסאפ למכשירי אייפון להבחין בשורת חיפוש חדשה שמופיעה בראש תפריט ההגדרות שלה. אפשר ללחוץ עליה, להתחיל להקליד מלים והאפליקציה מציגה בזמן אמת את כל התוצאות להגדרות המתאימות למלים שהוקלדו.
שורת חיפוש היא בשורה משמחת למשתמשים רבים, בעיקר לאור הניסיון של החברה להציג עוד ועוד תכונות הקשורות לאבטחה, תוך שהיא מפצלת אותן בין שני סעיפים שונים בתפריט – "חשבון" ו"פרטיות", שלא ברור מה בדיוק ההבדל ביניהם. הפיצול הזה מאריך את הניווט בין התפריטים עבור מי שלא בטוח במה משניהם אמורה להימצא הגדרה כלשהיא – וזה עוד לפני שמזכירים את הפיצול הטפשי לא פחות בין תת-התפריטים "שיחות" ו"אחסון ומידע".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יריב אופנהיימר אח של מחבלים
    כוכב השחר 03/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הרגש החזק ביותר של השמאל הוא : שנאה. שנאה לכל מה שיהודי, ציוני, פטריוט. השמאל מחבק מחבלים ואוסף כסף (מעל מליון שקלים) עבור חווארה, כםר שחוגג את רצח שני הבנים של משפחת יניב. השמאל חסר מוסר בסיסי ואם הומניות. אז מי אתה אופנהיימר, שתעיף לנו מוסר? אתה אכזרי ורשע כלפי בני עמך ומחבק רוצחים יהודים. אתה לא יהודי!
    סגור
  • 1.
    .
    אנונימי 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התרחב בקצב חסר תקדים? יצא לכם לשמוע על טלגרם?
    סגור