דיגיטל וטק

LG מציגה פיתוח חדש שיצמצם את העומס בבתי החולים

חברת LG מציגה היום את המצלמה החדשה שלה, אשר מטרתה לשפר את התקשורת בין צוותים רפואיים לבין מטופלים ברחוק וזאת במטרה להפחית את העומס בבתי החולים
מערכת ice | 
ביתן LG בתערוכת MWC2015 (צילום Karlis Dambrans / flickr)
חברת הטכנולוגיה LG מציגה היום (חמישי) את הפיתוח החדש שלה - מצלמת וידאו מיוחדת שמטרתה לשפר את שירות הייעוץ הרפואי מרחוק וזאת במטרה לאפשר הפחתה בעומס בבתי החולים.
המצלמה החדשה, Smart Cam Pro, היא מצלמה וידאו 4K, אשר מספקת איכות תמונה חדה וברורה, גם כאשר אין תאורה בחדר. יתרה מכך, היא מאפשרת תקשורת וידאו ישירה בכל שעות היום ואף אפשרות התאמה אישית בעזרת השילוב של מערכת webOS של החברה. למען שימוש נוח, המצלמה עוצבה בצורה קומפקטית וחסכונית ובצירוף של מערכת מיקרופונים עם ארבעה כיוונים, ביטול הד והפחתת רעשים.
שילוב המצלמה עם מסך תצוגה או מסך טלוויזיה בחדר המטופלים, הצוות הרפואי יוכל לפגוש את המטופל בצורה מיטבית, גם מרחוק. כך יוכלו להעניק ייעוץ מותאם מדויק יותר וכך יוכלו לדעת האם המטופל גם נדרש להגיע לטיפול פרונטלי. 
ג'פרי טורנס, סגן נשיא בכיר ומנהל כללי של מערכות חכמות מחוברות, קוואלקום טכנולוגיות בע"מ שיתף: "שימוש בחידושי המערכת על-שבב של קוואלקום טכנולוגיות ופלטפורמת ה-webOS של LG יאפשרו למצלמה לשנות את השירותים הרפואיים הניתנים למטופלים ברחבי העולם. LG וקוואלקום ימשיכו לקדם את טכנולוגיית המצלמות עבור צרכנים ועוסקים כאחד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה