דיגיטל וטק

הדבר הכי מעצבן בסמארטפון מגיע למקרר ולמכונת הכביסה

עדכוני התוכנה, שאליהם התרגלנו במחשבים ובסמארטפונים, עומדים להגיע גם למכשירי החשמל הביתיים – אך LG מבטיחה שהם לא יהפכו אותם לאיטיים יותר, אלא לחכמים יותר
יאיר מור | 
מקרר ריק (צילום הרבלייף)
עדכוני תוכנה. מה לא נאמר עליהם? שהם משביתים את המכשירים למשך שעות, שהם גורמים להם להאט, שהם בנויים כדי לגרום למשתמשים לרצות לשדרג אותם לדגמים חדשים ועוד. אבל LG חושבת שעדכוני תוכנה הם דווקא מה שיהפוך את מכשירי החשמל הביתיים שלה לאטרקטיביים יותר ושימושיים למשך שנים ארוכות.
החברה הכריזה על סדרה חדשה של מכשירי חשמל לבית, הכוללת מקררים, מכונות ומייבשי כביסה, תנורי אפייה ומדיחי כלים, תחת השם ThinQ Up. מדובר במכשירים חכמים – אך לא במובן הזה שהם מנסים לעודד את המשתמשים לדבר עם עוזרות קוליות מוזרות שרק מסרבלות את השימוש בהם. במקום זה, המכשירים הללו מתקשרים עם אפליקציה לסמארטפון, שמסוגלת לספק מידע ולסייע בהתאמה אישית של השימוש בהם.
אך גולת הכותרת היא שהחברה מבטיחה להעביר למכשירי הסדרה, באמצעות האפליקציה, עדכוני תוכנה שיתבססו על פידבק מהמשתמשים ויוסיפו להם אפשרויות חדשות. כך, למשל, במהלך השנה הציעו המשתמשים בקוריאה, שבה משווקת הסדרה מאז ינואר האחרון, החלשה של עוצמת התאורה במקררים בשעות הלילה, כדי שהמשתמשים לא 'יסתנוורו', וסיבוב תוף מייבש הכביסה מדי פעם לאחר סיום העבודה אם המשתמש לא הוציא את הבגדים, כדי למנוע קמטים וריח רע.
"מדובר בפרדיגמה חדשה בתעשיית מכשירי החשמל הביתיים", אמר ג'יי-צ'יול ליו, נשיא חטיבת מכשירי החשמל הביתיים של LG, וקרא לסדרה החדשה "פתרון חדשני המספק ערך חסר תקדים ללקוח וחוויות משתמש שונות".
הסדרה תוצג בתערוכת CES 2023, שתיפתח בלאס-וגאס בסוף השבוע הבא, ותשווק מחוץ לקוריאה החל מחודש מרץ הקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה