שיווק ופרסום

טלוויזיה ב-333 אלף שקל: LG מציגה בישראל חידוש מפתיע

לאחרונה השיקו חברת LG וקבוצת ח.י. את הטלוויזיה הנגללת הראשונה בעולם שהגיעה לישראל. ומה המחיר אתם שואלים? לא פחות מ-332,990 שקל
מערכת ice | 
הטלוויזיה החדשה של LG (צילום גורנייה מעלה אדומים)
לאחרונה השיקו חברת LG וקבוצת ח.י. היבואנית הרשמית של מוצרי האלקטרוניקה הבידורית את מסך ה-LG Signature OLED R, הטלוויזיה הנגללת הראשונה בעולם. הטלוויזיה ממוקמת כיום רק בחנות הרשמית של קבוצת ח.י. –  H.Y. Experience במתחם DCITY במעלה האדומים, ושם תוכלו לצפות ולהתרשם. הטלוויזיה זמינה לרכישה בישראל במחיר מומלץ לצרכן של, שימו לב - 332,990 שקל (!).
גיא דה פיצ'טו, מנכ"ל ח.י. אלקטרוניקה מקבוצת ח.י.: "כל חובב טלוויזיה כבר מכיר את מסכי הפרימיום המתקדמים של LG בטכנולוגיית ה- OLED , אנחנו מזמינים את הצרכנים להגיע לחנות הקונספט של קבוצת ח.י. במתחם DCITY במעלה אדומים להכיר ולהתרשם לראשונה מחוויית הטכנולוגיה המתקדמת של הטלוויזיה הנגללת הראשונה בעולם!".
עוד הוסיף: "מדובר בטכנולוגיה ייחודית ושונה מכל המסכים שאנו רגילים לראות בבתים ובחנויות אשר פותחה לאחר עבודה מאומצת לאורך שנים ומעניקה ללקוחותינו חוויה יוצאת דופן הן מבחינת איכות הצפייה הבלתי מתפשרת הודות לטכנולוגיית ה OLED המשולבת בה והן מבחינת העיצוב הגמיש של המסך והאפשרות לגלול אותו, כך שניתן לשלבו באופן מושלם במרקם העיצובי של הבית. מסך הLG Signature OLED R – מהווה את חוד החנית של הטכנולוגיה בתחום ואני גאה להציג אותו לקהל הצרכנים בחנות הקונספט הייחודית של קבוצת ח.י."
מסך ה-OLED הגמיש בגודל 65'' נוצר על גבי יריעת זכוכית אחת והוא מכיל פיקסלים בעלי יכולת הארה עצמאית ובקרת עמעום עצמאית המציגות יחדיו עומק מדהים. בניגוד למסכי טלוויזיה אחרים שתופסים מקום גם כאשר הם כבויים, הטלוויזיה הנגללת של LG "נגללת" מטה כאשר לא צופים בה כך יכולים הצרכנים ליהנות מהרמוניה מרחבית וויזואלית בעיצוב הסלון שלהם. לטלוויזיה  שלושה מצבי הצפייה זמינים: Full View – צפייה במסך מלא, Line View – צפייה בשליש מסך. והאזנה למוזיקה, ו-Zero View – המסך סגור ונגלל עד למטה.
הטלוויזיה הנגללת מיוצרת במיוחד עבור הצרכן אשר ביצע את ההזמנה. ההרכבה מתבצעת בקפידה תוך מתן תשומת לב לכל פרט ופרט על ידי המומחים המובילים של LG בקוריאה ומותקנת על ידי צוות מתקינים מומחים של קבוצת ח.י. בישראל.
מסך ה-LG Signature OLED R הינו בעל פאנל OLED של חברת LG אשר קיבל את האישור של החברה השוויצרית SGS על כך שבמהלך ייצורו הופקו פחות חומרים מסוכנים ושהוא קל למחזור. זהו המסך הראשון בעולם בעל פאנל השומר על העיניים של הצופים. הפאנל הייחודי עומד גם בדרישות הסף של ארצות הברית בפליטת אור כחול ובנוסף צוין לטובה על ידי TUV Rheinland ו-Underwriters Laboratories.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה