דיגיטל וטק

ענקית הפינטק הישראלית מגיעה לניו יורק: אלו השירותים שתעניק

חברת הפינטק הישראלית לנדאי תעניק למשקיעים זרים הלוואות במדינת ניו יורק. עד היום פעלה לנדאי במדינות: פלורידה, טקסס, ג׳ורג׳יה, פנסילבניה, וויסקונסין, אלאבמה, מיזורי, צפון קרולינה, דרום קרולינה, אוהיו ומישיגן
מערכת ice | 
מנהטן, ניו יורק (צילום pexels)

Lendai, חברת הפינטק שפיתחה פלטפורמת מימון השקעות מבוססת בינה מלאכותית, המאפשרת למשקיעים זרים לממן רכישות ואחזקות נדל"ן בארה"ב, ללא צורך בהיסטוריית אשראי או תושבות בארה"ב, מודיעה על כניסה לפעילות במדינת ניו יורק וכי תתחיל להעניק הלוואות למשקיעים זרים במדינה.

ארז דריקר, יאיר בנימיני, טים מירונוב, בעז לויתן. ילום: רז רוגובסקי


עד היום פעלה לנדאי במדינות: פלורידה, טקסס, ג׳ורג׳יה, פנסילבניה, וויסקונסין, אלאבמה, מיזורי, צפון קרולינה, דרום קרולינה, אוהיו ומישיגן.

בחודשים האחרונים, שוק המשכנתאות בארה"ב ובעולם עובר שינויים, ועלויות הריבית הולכות ומאמירות, בעקבות עליית האינפלציה. ריבית הפד בארה"ב, אשר שיעורה עומד היום על כ-4%, ושלפי ההערכות צפויה להמשיך לעלות בתקופה הקרובה, מביאה את הגופים הבנקאים להקשיח את תנאי ההלוואה, ולהקשות על רוכשים ומשקיעים להגיע אל עבר המטרה הנכספת של רכישת בית.
על מנת להעשיר את מגוון האפשרויות של משקיעים המעוניינים לרכוש בית בארה"ב, החליטה חברת הפינטק להרחיב את שירותי המימון שהיא מעניקה גם לנכסים במדינת ניו יורק המבוקשת. החברה עושה זאת הודות לטכנולוגיה המתקדמת שפיתחה, שכוללת פתרונות דיגיטליים, המאפשרים, ללווים זרים, המשקיעים בשוק המגורים האמריקאי, לקבל תנאי מימון אטרקטיביים ותחרותיים, בתהליך מימון מקוון פשוט, מהיר ויעיל.
כל זה מתאפשר בעזרת מערכת חיתום דיגיטלית משולשת, המבוססת על בינה מלאכותית, שמבצעת הליך חיתום הן של הנכסים בארה"ב (שווי נכס ותזרים המזומנים הצפוי ממנו) והן של דירוג האשראי של המשקיע הזר, בהתבסס על נתונים ממדינת המקור שלו, בו זמנית, בהליך שניתן לבצעו באמצעות הפלטפורמה מכל מקום ובכל זמן, בנוחות ובקלות.
Lendai מספקת למשקיעים זרים שקיפות מלאה בתמחור הלוואות, כולל מידע לגבי סכום ההלוואה והריבית הצמודה לה, תוך זמן קצר, ומאפשרת סגירת הלוואות מלאה, בשליש מהזמן הממוצע למימון עסקה עבור אזרח אמריקאי. הפתרון מייעל את רכישת הנכסים, בייחוד בזמנים בהם שוק הנדל"ן האמריקאי חווה ביקושים חסרי תקדים, כך שסוגיית המימון כדי להשלים עסקאות על מנת שלא להפסיד אותן למתחרים, היא מהותית.


לנדאי הוקמה ב-2019, על ידי צוות של מומחי פינטק, למידת מכונה וחיתום, ביניהם: יאיר בנימיני, בועז לוייתן, ארז דריקר וטים מירונוב, ומעסיקה כ-30 עובדים בישראל וברחבי העולם. רק במרץ האחרון, הודיעה החברה על גיוס ענק של 35 מיליון דולר במסגרת סבב סיד, מתוכם 13 מיליון דולר בהון ו-22 מיליון דולר בחוב.
יאיר בנימיני, מנכ"ל ומייסד משותף ב-Lendai: "אנחנו שמחים להרחיב את שירותי ההלוואות והמימון שאנו מעניקים למשקיעים מכל העולם בשוק הנדל"ן בארה"ב, גם למדינת ניו יורק, אחד משוקי הנדל"ן המשמעותיים ביותר. התקופה האחרונה מאתגרת מאוד עבור שוק ההלוואות בארה"ב ובעולם, כשעליית הריבית החדה והחשש ממיתון, מעלים את החשש של הבנקים מפני אי היכולת של הלווים להחזיר את ההלוואות. אנחנו מאמינים שהעלאות הריבית מקררות את השוק, אבל לא יוצרות בו משבר כדוגמת 2008".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה