דיגיטל וטק

החברה שפיתחה פלטפורמת הגנה על גישה וזהות בענן נחשפת

חברת הסייבר רזונייט שפיתחה פלטפורמת הגנה על גישה וזהות בתשתיות בענן, נחשפת לראשונה לאחר גיוס של 8.7 מיליון דולר ומכירות ללקוחות גלובליים, וזאת בתוך פחות משנה להקמתה
מערכת ice | 
חברת הסייבר רזונייט (צילום יחצ)
רזונייט (Rezonate), חברת סטארטאפ ישראלית המפתחת מתחת לרדאר פלטפורמת אבטחה חדשנית, אוטונומית ואדפטיבית לארגונים אשר פועלים בענן, הודיעה היום על יציאה מ-Stealth mode.
כעשרה חודשים מהיווסדה מכריזה החברה על גיוס של 8.7 מיליון דולר במהלך 2022. את הסיבוב הובילה קרן ההון סיכון State Of Mind Ventures, בהשתתפות Flybridge, מהמשקיעות הראשונות בחברות ענק בסייבר דוגמת MongoDB, וקרן הסיד toDay של Merlin Ventures האמריקאית המשמשת כספק מוצרי סייבר לממשל האמריקאי. בנוסף, לחברה משקיעים אסטרטגיים נוספים.

פלטפורמת הגנת זהות בענן (CIPP) של רזונייט, נבנתה במיוחד על מנת להתמודד עם סיכונים מבוססי זהות וגישה למשאבי ענן. הפלטפורמה מתחברת לסביבת הענן של הלקוח ובתוך מספר דקות, ממפה את כלל המבנה והדינמיקה בתוך סביבות הענן, ניהול הזהויות של הלקוחות ומספקת יכולת ראיה פנורמית לכלל יכולות הגישה והפעילות בסביבה. מעל שכבת זו, החברה מזהה התנהגויות מסוכנות ופערי אבטחה אשר עלולים לשמש פירצה לתוקפים, ומאפשרת לתקן אותם בזמן אמת, זאת לצד איתור התקפות ממשיות ונטרולן.
הפלטפורמה מאפשרת לאנשי פיתוח (DevOps) ואבטחה למנוע התקפות על סביבות הענן הארגוניות, ולהתאים ולהגן על זהויות וגישה של מכונות ומשתמשים לנכסים ותהליכים של חברות, בזמן אמת, מבלי לפגוע במהירות הפיתוח או השינויים התכופים בסביבות. בתוך חודשים ספורים מכתיבת שורת הקוד הראשונה, יש לחברה כבר לקוחות משלמים, ולקוחות ששותפים בבניה ובעיצוב של המוצר.
החברה הוקמה בתחילת 2022 ע״י רועי אקרמן, בעבר ראש היחידה המבצעית לסיכול ריגול וטרור בסייבר במשרד ראש הממשלה הישראלי, יחד עם אורי אמיגה, שניהל והוביל בעבר מחקר ופיתוח ביחידת הסייבר במשרד ראש הממשלה ובמטה הסייבר הישראלי, וסיפק שירותי תגובה לאירועי תקיפות סייבר בחברות בארץ ובעולם. רזונייט פועלת ממשרדיה בתל אביב ובוסטון.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה