דיגיטל וטק

מהפכה בטיסות: בקרוב תוכלו להשתמש בסמארטפונים באמצעות wifi בכל המטוסים

חברות תעופה שנמצאות בתוך האיחוד האירופי יוכלו בקרוב להתקין את טכנולוגיית ה-5G העדכנית ביותר במטוסיהן, המאפשרת לנוסעים להשתמש בסמארטפונים ובמכשירים מחוברים לוויי פיי אחרים בדיוק כפי שהם עושים על הקרקע
מערכת ice |  2
טיסה (צילום unsplash)
חברות תעופה שנמצאות בתוך האיחוד האירופי יוכלו בקרוב להתקין את טכנולוגיית ה-5G העדכנית ביותר במטוסיהן, המאפשרת לנוסעים להשתמש בסמארטפונים ובמכשירים מחוברים לוויי פיי אחרים בדיוק כפי שהם עושים על הקרקע.
הנציבות האירופית התאימה את החקיקה בנושא תקשורת סלולרית לסטנדרטים המודרניים ביותר. כתוצאה מכך, כיסוי 5G יכול להיות זמין גם במטוסים, וממש בקרוב תוכלו להשתמש בפלאפון שלכם בטיסה בלי בעיה ולא תצטרכו לשים על מצב טיסה.
"השמיים הם כבר לא הגבול כשמדובר בחיבורים מהירים ובעלי קיבולת גבוהה", אמר נציב האיחוד האירופי לשוק הפנימי, תיירי ברטון. "5G יאפשר שירותים חדשניים לאנשים והזדמנויות צמיחה לחברות אירופאיות", הוסיף.
כיסוי ה-5G יתאפשר על ידי התקנת מה שנקרא "פיקו-תא" במטוס. דרך אותה תחנת רשת, ניתן לשלוח שיחות טלפון, הודעות טקסט וכל מה שאנחנו רגילים לעשות עם הפלאפונים שלנו ביום יום. בנושא אחר, הנציבות האירופית גם רוצה לפתוח את תדרי ה-5 גיגה הרץ ל-wifi במכוניות, באוטובוסים ובאמצעי תחבורה ציבורית אחרים כך שבכל התחבורה הציבורית לפחות שתיסעו תוכלו להשתמש בוויי פיי חינם.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טיסות
    דניאל 12/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש משמחזה יהיה בלתי נסבל לטוס
    סגור
  • 1.
    מה דחוף המקום היחידי שאפשר להתנתק לכמה שעות ורק חסר סרט
    הטיס בדימוס 11/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה דחוף המקום היחידי שאפשר להתנתק לכמה שעות ורק חסר סרטוני אימה בטיסה
    סגור