כסף וצרכנות

עדיין מחפשים טיסה זולה? זה האתר עם המבצע המשתלם ביותר

הבלאק פריידי סוף סוף כאן וחברות התעופה עדכנו את ההטבה הסופית לחג הקניות הגדול ביותר בעולם. נשאלת השאלה, האם באמת היה שווה לחכות עם ההזמנה או שמדובר במבצעים הזולים ביותר בכל חודש המבצעים? בדקנו עבורכם את הכול וחזרנו לספר
מערכת ice |  1
טיסות בזול (צילום shutterstock)
לאחר ימים רבים של ציפייה וכנראה לא מעט בזבוזים בהנחות המקדימות של הבלאק פריידי, הגיע היום הגדול וכעת חברות התעופה פרסמו את המבצעים הסופיים שלהן ולכאורה הכי משתלמים. בעוד שחברות הלואו קוסט וויז אייר וריינאייר עשו "פסטיבל" של הנחות בכל יום בשבוע האחרון, הפעם גם "אל על" מצטרפת לחגיגה. 
נתחיל עם חברת התעופה המקומית שלנו שמציעה הנחות שהתחילו אמש (חמישי) ושיהיו תקפות עד יום שני הקרוב בלבד. ההנחות תקפות עבור טיסות בטווח של תחילת ינואר ועד סוף מרץ 2023. על פי הפרסומים של אל על מדובר בטיסות שמחירן מתחיל ב-109 דולר בלבד. 
מדובר בטווח יחסית צפוף ובעיקר חורפי אך עדיין ניתן למצוא מספר יעדים מעניינים. למשל, בודפשט לארבעה לילות בסוף ינואר, ללא סופ"ש תעלה לנו ללא כבודה כ-450 שקלים בלבד. אמסטרדם, שנחשבת ליחסית יקרה, תעלה לנו לשלושה לילות ללא סופ"ש באמצע פברואר וללא כבודה, כ-683 שקלים. נוכל למצוא יעדים יותר זולים לתקופה זו אך יהיה מדובר ביעדים שאנו נוהגים לפקוד בקיץ, דוגמת קפריסין שהטיסות אליה אכן נמצאות באזור ה-109 דולר.
במקרה זה יש לזכור שמדובר במחירים שלא מקנים לנו ביטול בחינם, ארוחה בטיסה, או כבודה. כל תוספת, ממש כמו בחברות הלואו קוסט, תהיה במחיר של עשרות עד מאות דולרים לכיוון. 
וויז אייר הציעה בשבוע האחרון מבצע אחר בכל יום וכעת היא מפרסמת את המבצע הסופי. המבצע מציע 25% הנחה על 3 כרטיסי טיסה בין ה-9 לינואר ועד ה-1 באפריל. לשם הבדיקה ערכנו השוואה לאותם תאריכי הטיסה לבודפשט ונמצא כי לארבעה לילות בסוף ינואר נשלם 357 שקלים ללא כבודה. 
באופן מפתיע ישנה הנחה כל על טיסות ללונדון בתאריכים נבחרים. נוכל לטוס ללונדון לשלושה לילות במחיר של 342 שקלים, ללא כבודה וללא סופ"ש באמצע. אם נבחר לטוס לרומא בתחילת פברואר לשלושה לילות, כולל סופ"ש וללא כבודה נוכל לשלם רק 297 שקלים. באופן יחסי לימי ההנחה הקודמים מדובר במבצע הרבה יותר משתלם, עם אופציות נרחבות ונוחות 
חברת ריינאייר פרסמה את הנחת הבלאק פריידי שלה אתמול בערב וההנחה הסופית הזו מציעה לנו כרטס טיסה בחצי מחיר אם נרכוש כבר כרטיס טיסה במחיר מלא. יחד עם זאת, נדמה שכרגע האופציה היחידה עבור טיסות מהארץ במסגרת ההטבה היא רק לעיר בארי שבאיטליה - יעד קיצי וכפרי יותר, שרחוק משמעותית ממוקדים פופולריים במדינה. המחיר לכיוון עולה כרגע כ-55 יורו ולכן שני כרטיסים במסגרת המבצע אמורים לעלות כ-291 שקלים ללא כבודה. 
לצד ההנחות של חברות התעופה אתמול פרסמנו את ההנחות של אתר "בוקינג" על אין-ספור אתרי לינה ב-30% הנחה עד סוף דצמבר 2023. נוכל לשלב באופן חכם טיסה במחיר מוזל בשילוב של לינה מוזלת ואפילו ליעדים יחסית יקרים.
עם זאת, נזכיר שכל רכישה יש לבצע רק לאחר השוואת מחירים בין החברות השונות ולאחר קריאת תנאי הרכישה של החברה בה בחרתם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אם כל מה שיש לכבודכם להציע זה וויזה אייר
    אילן 11/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בוקינג ו- hotels.com חבל על האויר שאתם מוציאים.
    סגור