דיגיטל וטק

חברת הסייבר הישראלית: כך תימנעו ממתקפות ופעולות פישינג

אל הכנס השנתי הראשון של חברת סייברינט הישראלית הגיעו עשרות מומחי אבטחת מידע, מהחברות הגדולות במשק הישראלי. במהלך הכנס הציגו חוקרי סייבר בכירים בחברה סקירה על האיומים שמתרחשים בתחום הדארקנט
מערכת ice | 
יוחאי כורם ושי יצקן (צילום אריק סולטן)
חברת סייברינט הישראלית (Cyberint), שגייסה לאחרונה 40 מיליון דולר בסבב C, קיימה השבוע את הכנס השנתי הראשון שלה בישראל מאז פרוץ מגפת הקורונה, בדגש על סקירת איומי סייבר ומרחב האיומים שמשפיעים על חברות במשק ישראלי. בכנס הוצג הצורך העולה של חברות שונות לקבל מענה לאיומי סייבר ולאתר כוונות לביצוע תקיפה או לעשות שימוש פסול במידע שדלף כדי לגרום נזק. 
במהלך הכנס הציגו חוקרי סייבר בכירים בחברה סקירה על האיומים שמתרחשים בתחום הדארקנט בפרט ובאיומי סייבר בכלל וכיצד החברה מעניקה מענה בשלל סוגיות אלו ללקוחותיה בארץ ובעולם שעלולים להגיע להוביל לנזק. 
יוחאי כורם, מנכ''ל חברת Cyberint פתח את האירוע ואמר: ''המטרה שלנו היא להעניק אימפקט אבטחתי לארגונים וחברות באופן שיאפשר להם לסגור פרצות במהירות ובאופן מקצועי ואחראי. התפקיד שלנו כאן היום הוא לא רק להגיד שימו לב יש פה משהו, אלא להוביל לשינוי בקבלת ההחלטות הארגוניות כדי שתוכלו להגן על החברה שלכם טוב יותר. סייברינט פועלת לא רק כשיש תוקף שמחפש לעשות נזק, אלא באופן עקבי ומספקת מודיעין איכותי, מדוייק ומקיף שיאפשר לבצע שינוי שיוביל לשיפור התנהלות השוטפת בנהלי האבטחה".
אל הכנס הגיעו עשרות מומחי אבטחת מידע, מהחברות הגדולות במשק הישראלי שקיימו שיח ער עם הקהל לגבי התובנות שלהם על האיומים והסיכונים עימם הם מתמודדים בתקופה האחרונה. בסיום הכנס, התקיים פאנל של ארבעה מומחי אבטחה מארגונים שונים שהסבירו כיצד הפעילות השוטפת עם סייברינט ועם פלטפורמת "ארגוס" מאפשרת להם להגיע לזיהוי איומים מדויק, לניטור אירועי התקיפה ונטרולם על ידי חקירה מהירה וממוקדת.

עם התרחבות הפעילות ברשת האפלה, מתקפות פישינג, ניסיונות פריצה ועשרות מקרים של דליפת נתונים אישיים המזוהים מדי יום, הטכנולוגיה של סייברינט הופכת ליותר ויותר קריטית למוסדות וארגונים. סייברינט מציינת בימים אלו שהיא ממשיכה להתרחב לאחר שגייסה מספר דו ספרתי של עובדים והיא מעסיקה כיום כ- 125 עובדים ברחבי העולם. 
מרכז הפיתוח של החברה נמצא בפתח תקווה וישנם עוד 11 סניפים לחברה בעולם – החל מסינגפור ועד למקסיקו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה