דיגיטל וטק

אילון מאסק מגיב למדינת ישראל: "לא כיף להיות משעממים"

אחרי שחסימתו של קניה ווסט הוסרה ואף הספיק לקבל את ברכת הבעלים אילון מאסק לשובו לפלטפורמת הטוויטר, הוא הגיב 'שלום', אך הטוויטר הרשמי של מדינת ישראל לא קיבל זאת ואף זכה להתייחסות מהאיש העשיר בעולם
מערכת ice | 
אילון מאסק, קניה ווסט (צילום פייסבוק/ אילון מאסק, shutterstock, יוטיוב/ The Hollywood Fix)
התפתחות מרתקת נרשמה לציוץ של קניה ווסט היום (שני). אחרי שהושעה באוקטובר מרשת הטוויטר עקב ציוצים אנטישמיים, חשבונו של הראפר חזר לפעול וכתב 'שלום' בעברית והבעלים החדש טוויטר אילון מאסק בירך על שובו לפלטפורמה.
כאמור חסימת חשבונות של קניה ווסט (אשר שינה את שמו ל-ye) ברשת החברתית בוטלה כבר בסוף אוקטובר, מאסק הגיב לראפר כשכתב לו: "אל תהרוג את מה שאתה שונא, תציל את מה שאתה אוהב".
 
כאמור הציוץ הראשון שהעלה כולל מילה אחת באנגלית, "Shalom", בתוספת חייכן מקלדת פשוט, מה שכנראה מגיע כהצהרת חרטה מסוימת או פניה חברית לעוקבים היהודיים של הראפר.
אבל כאן מגיע הטוויסט המעניין בסיפור. בטוויטר הרשמי של מדינת ישראל, לו 875 אלף עוקבים בסך הכל, הציגו את התגובה של ווסט וכתבו: "היינו מאוד רוצים להיות מודרים מהנרטיב הזה".
מאסק לא התבלבל והגיב לכך: "הציוצים שלכם טובים! מדינות נוספות צריכות לצייץ ככה. לא כיף להיות כל כך משעמים". אגב, החשבון של ישראל הגיב בצורה מבודחת כמעט לכל מי שהגיב לדברים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה