דיגיטל וטק

אפל תשרוף את השוק? אלו המכשירים שתחשוף בימים הקרובים

אפל תחשוף את ה-iPad Pro החדש עם שבב M2 בימים הקרובים, על פי דיווח בבלומברג. החברה בדרך כלל חושפת מוצרים ותוכנה חדשים לקראת דו"ח הרווחים שלה, שאותו היא אמורה לפרסם ב-27 באוקטובר. שדרוג שבב ה-M2 של האייפד יציע הגברת מהירות של 20%, על פי הדיווח
מערכת ice | 
מכשירי אפל (צילום unsplash, pexels)
אפל אמורה להכריז על אייפד פרו חדש בגודל 11 אינץ' ו-12.9 אינץ' בימים הקרובים, כך על פי דיווח היום (שני) בבלומברג. בכך תהיה לאפל הזדמנות להשיג עוד יותר מוצרים חדשים על מדפי החנויות לקראת עונת המשלוחים לחגים, בעקבות השקות הסתיו של האייפון 14 החדש שלה, שעוני אפל ו-AirPods Pro.
הרבעון של דצמבר הוא בדרך כלל הגדול ביותר של אפל במהלך השנה והוא קריטי למאזנים שלה. המהלך המדובר עשוי לעזור לחברה להגביר את מכירות האייפד שלה, שצנחו ב-14% ברבעון החגים האחרון של אפל וב-2% ברבעון האחרון.

האייפד החדש יכלול את שבב M2, שהוא השבב החדש ביותר במחשב הנייד הנוכחי של MacBook Air, נכתב בדו"ח. השדרוג הוא הראשון לאייפד פרו של אפל מזה שנה וחצי והוא אמור להציע הגברת מהירות של 20%, על פי הדיווח. אבל ייתכן שהטאבלטים לא יציעו הרבה תכונות חדשות אחרות ולפי הדיווחים ייראו זהים לדגמים הנוכחיים.
בלומברג מסרה כי אפל עובדת גם על טאבלט חדש ברמת הכניסה עם יציאת USB-C, שיכול לספק טעינה מהירה יותר והעברת נתונים מהירות יותר, אך לא ברור מתי זה יושק. דובר אפל לא היה זמין מיד להגיב על הדיווח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה