דיגיטל וטק

אפל מרחיבה את השירותים הפיננסיים שלה למחזיקי אייפון

החברה נכנסת לשיתוף פעולה עם בנק גולדמן זאקס ותאפשר ללקוחות לפתוח חשבון בנק ואף תציע הלוואות 
מערכת ice | 
אפל בשיתוף פעולה עם בנק גולדמן זאקס (צילום unsplash, freepik)
אפל תאפשר בקרוב למשתמשי אייפון להכניס תגמולים בכרטיס אשראי מכרטיס אפל וכספים נוספים מחשבונות בנק נפרדים לחשבון חיסכון נושא ריבית. בהודעה לעיתונות ביום חמישי, אפל אמרה כי האופציה צפויה להיות זמינה "בחודשים הקרובים", והחשבון המבוטח ינוהל על ידי גולדמן זאקס, הבנק והמלווה מאחורי כרטיס אפל. אפל אמרה שהיא לא מכריזה עדיין על תשואה שנתית מכיוון שהריביות משתנות במהירות.
אפל מרחיבה את היצע השירותים הפיננסיים שלה לצרכנים, כאשר היא שואפת להרחיב את השימוש במכשירי אייפון עם בנקאות ותכונות תשלום ואשראי פשוטות. החברה מפעילה רשת תשלומים עם Apple Pay ומציעה כרטיס אשראי. יש לה תכניות לאפשר לאנשים להשתמש באייפון כמכשירי נקודת מכירה ולהציע הלוואות "קנה עכשיו, שלם מאוחר יותר" בהמשך השנה.
גולדמן זאקס, הידוע מזה זמן רב כבנק ההשקעות המוביל בוול סטריט, מחזק גם הוא את עסקי הצרכנות שלו, חלקית באמצעות שותפויות עם אפל. המוצר של אפל לקנות עכשיו, לשלם מאוחר יותר, ישתמש בחלק מהתשתית של גולדמן, אבל אפל אמרה שהיא מתכננת לטפל בהחלטות האשראי שלה ולהעניק הלוואות בעצמה. על ידי קפיצה לחשבונות נושאי ריבית, אפל מנצלת את עליית הריבית כאשר הפדרל ריזרב מנסה לבלום את האינפלציה הגואה. נציגי אפל אמרו שחשבון החיסכון יציע ריבית תחרותית, עם התעריפים הטובים ביותר הזמינים, ותהיה זהה עבור כל המשתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה