דיגיטל וטק

כמה יעלה לכם השעון החדש של גוגל? תופתעו

גוגל בדרך לשבור את השוק או לחזור הביתה עם הזנב בין הרגליים? השעון החדש מסקרן במיוחד, השאלה היא רק אם השוק יסתער עליו כמו שהם מצפים
מערכת ice | 
פיקסל ווטש, השעון החכם של גוגל (צילום google)
גוגל הודיעה אתמול (חמישי) רשמית על השקתם של מספר מכשירים חדשים במטרה להציב אותה בראש עולם מוצרי הטכנולוגיה. 
המכשירים שנחשפו הם שני סמארטפוני הפיקסל 7 ושעון פיקסל חדש, המהווה את אחד החשובים שלה בשנים האחרונות. המכשירים החדשים של החברה יכולים לאיים על ההגמוניה של אפל וסמסונג בתחום מוצרי המובייל בסגמנט הפרימיום.
מחירו של הפיקסל ווטש יתחיל ב-350 דולר, כ-100 דולר פחות מהאפל ווטש. הפיקסל ווטש מוגבל לאנשים עם טלפון של אנדרואיד, ויהיה לו קשה להגיע לאימוץ מלא בשוק, אומרים אנליסטים. זאת לאחר שגם המכירות של אפל ווטש ירדו השנה כאשר הצרכנים דוחים רכישות או בוחרים יריבים זולים יותר.
"השוק אינו חזק כפי שהיה פעם", אמר ג'יטש אובראני, מנהל מחקר בחברת מודיעין השוק IDC, אפליקציות גוגל כבר עובדות עם שעונים של חברות כולל אפל, סמסונג ו-Fitbit, שגוגל קנתה בשנה שעברה והמכשירים שלהן ידועים.
הפיקסל ווטש החדש בעל הפנים העגולות, עשוי מפלדת אל-חלד וזכוכית עם עשרות אפשרויות של צמיד היד, מאפשר תשלומים ללא מגע, מוזיקה ועוד. דגם עם קישוריות סלולרית עולה 50 דולר יותר.
השעונים יימכרו בארה"ב ובכמה מדינות נוספות. הם לא יתחברו כאמור למכשירי אייפון מכיוון שאפל מעניקה לשעונים משלה גישה בלעדית להודעות ולתכונות חשובות אחרות שהמשתמשים היו רוצים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה