דיגיטל וטק

סמסונג משתפת פעולה עם טראמפ? זו ההודעה הדרמטית

יצרנית האלקטרוניקה הגדולה בעולם החליטה שלא ליישר קו עם גוגל, ואישרה לרשת החברתית של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ לעלות לחנות האפליקציות שלה
יאיר מור | 
דונלד טראמפ (צילום shutterstock, pixabay)
מי צריך את גוגל? בליל יום כיפור הודיעה Trump Media & Technology Group להלן TMTG), חברת התקשורת החדשה של נשיא ארה"ב ה-45, כי אפליקציית הרשת החברתית שלה, Truth Social, זמינה כעת למכשירי אנדרואיד – אך לא דרך חנות האפליקציות של גוגל, אלא דרך זו של סמסונג.
דֶווין נוּנֶס, מנכ"ל TMTG, אמר אתמול (רביעי) לאתר Just the News, No Noise כי המהלך הגיע לאחר שגוגל הודיעה כי לא תרשה לחברה של טראמפ להעלות את האפליקציה לחנות שלה, שזמינה כמעט לכל מכשירי אנדרואיד, ואנשיו של טראמפ חיפשו דרך אלטרנטיבית להציע את האפליקציה למערכת ההפעלה הנפוצה בעולם. "הלכנו לעבוד עם סמסונג. הם שולטים ב-60% או יותר משוק האנדרואיד – כ-30% מכלל השוק. לא היינו בטוחים כמה קל יהיה לעבוד מולם, אך יצאנו לדרך, עבדנו איתם ובום – עשינו את זה. עכשיו אנחנו ב-Galaxy Store של סמסונג", הוא סיפר.
לדבריו, "אני חושב שזה מראה לי שהרבה מהחברות האלו מחליטות האם הן הולכות לתמוך ברודנות של ענקיות הטכנולוגיה או לא. אני חושב שכשרואים את האישור המהיר של סמסונג עבורנו זה נהדר. ונכון, זה לא (זמין) לכל (מכשיר) אנדרואיד – אך זה הנתח הגדול ביותר של אנדרואיד".
כרגע האפליקציה זמינה לגולשים מארה"ב בלבד, בדיוק כפי שבחנות של אפל היא זמינה זה קרוב לשנה לגולשים האמריקאים בלבד. לא ידוע האם ומתי החברה מתכוונת לפתוח את השירות לשאר העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה