ויראלי

דונלד טראמפ נגד CNN: תובע 475 מיליון דולר

נשיא ארה"ב לשעבר טוען ללשון הרע ותובע לא פחות מ-475 מיליון מרשת CNN על שתייגה אותו כ"גזען" ו"היטלר" במטרה להכפיש את שמו ולפגוע בו פוליטית
מערכת ice | 
דונלד טראמפ (צילום pixabay, pexels)
נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ הגיש תביעת לשון הרע נגד רשת החדשות CNN ותובע פיצויים בסך של 475 מיליון דולר. התביעה הוגשה לבית המשפט בפלורידה אמש (יום שני).
בכתב התביעה המשתרע על לא פחות מ-29 עמודים, מתארים עורכי דינו של טראמפ כיצד רשת CNN משתמשת בכוחה "כמקור חדשותי מהימן" על מנת לנגח אותו פוליטית, להטות את האיזון הפוליטי שמאלה ולפגוע בסיכוייו להתמודד שוב לנשיאות בשנת 2024.
לטענת טראמפ, רשת החדשות האמריקאית תייגה אותו בסדרה של תיוגים שערורייתיים ומשמיצים של "גזען" ואף הושווה בכמה מקרים להיטלר. באחד המקרים הוצגו תמונות של הצורר הנאצי בעת שהמגיש פריד זכריה דיבר על טראמפ. בתביעה שהוגשה לבית המשפט הפדרלי בפורט לודרדייל נטען עוד כי רשת CNN הדגישה כל מידע שלילי אודות התובע, והתעלמה מכל מידע חיובי עליו.

יש לציין כי המלחמה של טראמפ ברשת CNN לא החלה אתמול והוא תקף אותה בעת היותו נשיא והאשים שהיא מפיצה פייק ניוז. בעוד רשת פוקס ניוז נחשבה לתומכת בטראמפ ובמפלגה הרפובליקנית, הרי ש-CNN תמיד היתה עבורו האויבת הגדולה. לאחר שהפסיד לג'ו ביידן בבחירות ב-2020 התבטא טראמפ כי יחזור להתמודד על הנשיאות ב-2024, אם כי עדיין לא הצהיר על כך רשמית.
בכל מקרה, הנשיא לשעבר בן ה-76 שטוען לפגיעה בשמו הטוב מסובך בחקירות פליליות, בין היתר על שלקח מסמכים מסווגים מאוד מהבית הלבן ואחסן אותם באחוזתו במאר-א-לאגו בפלורידה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה