דיגיטל וטק

איפה אייפון 14 הזול בישראל? התשובה תדהים אתכם

שעות בודדות לפני השקת אייפון 14 בישראל, הודיעה סופר-פארם כי היא מתחילה למכור אותו במחיר שובר שוק. כמה יעלה לכם התענוג ומה עוד תוכלו לקנות כעת בחנויות הבריאות והטיפוח?
יאיר מור |  1
מסך הקלדת סיסמא באייפון (צילום Kenny Eliason / Unsplash)
הלילה יושקו בישראל שלושה מתוך ארבעת מכשירי סדרת אייפון 14 החדשה של אפל, ורגע לפני שזה קורה, מתחרה חדשה בתחום הסלולר שוברת את השוק ומציעה את המכשיר במחיר הנמוך ביותר בישראל בהפרש עצום.
המתחרה הזו היא, למרבה ההפתעה, סופר-פארם, רשת חנויות הבריאות והטיפוח הגדולה בישראל. לפני זמן קצר הודיעה הרשת כי היא מתרחבת לתחומים חדשים, ובהם תחום האלקטרוניקה, ובפרט שוק הסמארטפונים. לדברי החברה, היא תמכור דרך האתר שלה סמארטפונים, טאבלטים, שעונים חכמים, קונסולות משחקים ואביזרים. כל אחד מהמוצרים ניתן יהיה להזמנה מאתר סופר-פארם אונליין, עם איסוף מאחד מ-280 סניפי סופר-פארם למחרת.
כאמור, כחלק מההתרחבות החלה החברה להציע למכירה מכשירי אייפון 14 במחיר שובר שוק: באתר לא מוצגים מחירים לכל המכשירים, אך החברה מסרה לנו כי הגרסה הבסיסית של אייפון 14, עם נפח אחסון של 128 גיגה-בייט, תעלה אצלה 3,549 שקל, ואילו הגרסה בעלת נפח אחסון של 256 גיגה-בייט 3,990 שקל. מדובר במחירים נמוכים בכ-100 ו-200 שקל, בהתאמה, מהמחירים הנמוכים בישראל עד כה למכשירים החדשים.
מלבד אייפונים, תציע סופר-פארם סמארטפונים של סמסונג, גוגל, סוני ושיאומי, קונסולות משחקים של סוני ונינטנדו, קסדות מציאות מדומה של מטא (שבדור שנמכר כרגע עדיין נקראות אוקולוס), שעונים חכמים של רוב החברות המוזכרות ועוד. בחנות סופר-פארם אופטיק באילת אף יוקם מעין דוכן סמארטפונים, שבו ניתן יהיה לרכוש סמארטפונים במחירים ללא מע"מ ולקחת אותם מייד, בניגוד לדרישה להזמנה מראש ואיסוף למחרת בסניפים אחרים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זה פרסום לסופרפארם או עתבה אמיתית? (ל"ת)
    אזרח 09/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור