כסף וצרכנות

סופר-פארם נכנסת לשוק חדש: זה השירות המפתיע שתתחילו לקבל

רשת הפארם הגדולה בישראל נכנסת לשוק השיער המקצועי: סופר-פארם משיקה סלון יופי תחת השם Hair Lab by Super-Pharm בקניון "M הדרך", בהמשך להשקה תחל סופר-פארם לשווק מגוון חדש של מוצרי שיער לשוק המקצועי
מערכת ice | 
סופר פארם (צילום ויקיפדיה/ ניר ודל)
נכנסת לשוק השיער המקצועי: סופר-פארם משיקה לראשונה סלון יופי בו לקוחות יוכלו ליהנות מחוויה של טיפוח ועיצוב השיער. סלון היופי שמשיקה סופר-פארם ייקרא "Hair Lab by Super-Pharm", ויפעל בשטח של כ-80 מ"ר בקניון "M הדרך".
המקום ינוהל על ידי שושי ואלי והצוות המקצועי שלהם, אשר מביאים עמם ניסיון עשיר של 20 שנה בתחום השיער וקהל של לקוחות נאמנים. לצד שירותי המספרה, סלון היופי יציע גם שירותי מניקור, פדיקור, ולק ג'ל.

השקת המספרה היא צעד ראשון בכניסה של סופר-פארם לתחום השיער המקצועי. הכניסה לתחום השיער המקצועי תאפשר לסופר-פארם להציע ללקוחותיה מגוון רחב וחדש של מותגים בתחום, לצד הטמעה של חדשנויות טכנולוגיות עם פתרונות חכמים שיאפשרו התאמה פרסונלית ללקוחות. 
דני לוזון, משנה למנכ"ל סופר-פארם: "סופר-פארם נכנסת לראשונה לשוק השיער המקצועי, מה שיאפשר לה למנף את המומחיות שצברה בתחום השיער ואת ההיכרות שלה עם הלקוחה הישראלית לאורך יותר מ-40 שנות פעילות. אנו מאמינים שהכניסה לתחום באמצעות השקת Hair Lab תאפשר לנו קשר בלתי אמצעי עם הלקוחות שלנו, לצד שיתוף פעולה עם שחקנים בתחום השיער המקצועי והתנסות מקרוב בחדשנויות בתחום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה