שיווק ופרסום

מהפכה בסניפי סופר פארם: זו התוספת המפתיעה על המדף

הרשת יצאה בקמפיין ייחודי לטובת מטרה חברתית - מניעת אלימות במשפחה. בתוך כך הוצפו הסניפים במסרים קצרים בנושא, שהשתלט כליל על כלל שטחי הפרסום בחנויות
מערכת ice | 
סופר פארם (צילום ויקיפדיה/ ניר ודל)
רשת סופר פארם יוצאת הבוקר (ראשון) בקמפיין ייחודי ברשת למניעת אלימות במשפחה. הרשת צבעה עצמה באופן שלא נראה כמותו בישראל: כל שטחי הפרסום בסניפים, אשר בימים של שגרה מקדמים את מותגי הקוסמטיקה, המבצעים, המוצרים ועוד, משמשים בימים אלה ממש פלטפורמה עוצמתית וחסרת תקדים למשימה החברתית של סופר-פארם תחת הכותרת: "אלימות במשפחה זה לא נורמלי".
בתוך כך, פועלת הרשת להביא לידיעת כל אדם בישראל את המידע החיוני לזיהוי והבנת התופעה המטרידה של אלימות בתוך המשפחה. מידע כגון הכרת סוגי האלימות בתוך המשפחה (מינית, פיזית, כלכלית, רגשית), הדרכים לזהות מי סובל מאלימות בביתו, מוקדי סיוע אליהם ניתן לפנות וכיצד ניתן לסייע או לקבל סיוע במקרים של זיהוי אלימות בתוך המשפחה. 
במסגרת הפרויקט, כל מדף, כל חלון ראווה, כל שלט ומודעה בסניפים, מעבירים את המסר הברור של "אלימות במשפחה – זה לא נורמלי", בדגש לכמה מהסימנים המובהקים לאלימות במשפחה ובזוגיות וכן הגברת המודעות לחשיבות הכרת הסימנים לאלימות בתוך המשפחה על מנת שבעת צורך, נוכל אולי למנוע את האסון הבא. 
לצורך המהלך, למשך שבועיים חלונות הראווה בכל סניף מעבירים את המסרים של הפרויקט יחד עם עמדות סריקה של QR code אשר יפנו ישירות למתחם התוכן שהקימה סופר-פארם באתר החברה, בו מונגש המידע כיצד לזהות אלימות בתוך המשפחה בקרב הסביבה הקרובה שלנו, ומידע חשוב על מוקדי סיוע אליהם ניתן וכדאי לפנות לייעוץ ועזרה.
לחיזוק הנראות בסניפים, ייצרה סופר-פארם מדים חדשים ייחודיים לכל 10,000 עובדיה ועובדי הזכיינים, עם הפנייה לאתר התוכן על כל המידע שבו.

כאמור המשבר הכלכלי שגרמה הקורונה, בצירוף הסגרים, המתחים וחוסר הוודאות, הובילו בשנתיים האחרונות לעלייה משמעותית במקרי אלימות במשפחה. מוקדי הסיוע השונים אף דיווחו על עלייה של מאות אחוזים בפניות לעזרה. 
באוגוסט האחרון לקחה על עצמה רשת סופר-פארם תכנית ארוכת טווח בכוונה להביא לשינוי מהותי, ולעזור למי שסובל מאלימות בבית ולסביבתם. סופר-פארם הקימה מתחם תוכן מקוון שמנגיש מידע חיוני ומעשי בנושא אלימות במשפחה: במתחם התוכן ניתן למצוא מידע נרחב אודות סוגי האלימות השונים, סימנים לזיהוי עבורנו ועבור הסביבה שיכולים להצביע על מי שסובלים מאלימות בזוגיות ובמשפחה. 
החשיפה למידע, הבנת הנושא והכרת הסימנים, יכולים לאפשר לבני משפחה וחברים לזהות מצוקה בסביבתם, כמה חשוב לא להתעלם, וכיצד מומלץ וניתן להושיט יד ולהגיש עזרה וכן את המוקדים והעמותות אליהם ניתן לפנות לייעוץ וסיוע בכל מצב.
 
עופר לוי, סמנכ"ל השיווק ומנכ"ל זרוע האונליין של סופר-פארם: "קיבלנו החלטה להפסיק למשך שבועיים את הנראות המסחרית הרגילה בסניפים לטובת קידומה של מטרה חברתית חשובה מאין כמותה. אחרי שנתיים של קורונה אשר הובילה לעלייה חדה במספר מקרי האלימות בתוך המשפחה בישראל אנחנו מאמינים כי הצעד הראשון למאבק בתופעה הוא להכיר אותה. חשוב לנו לוודא שכמה שיותר אנשים בישראל יידעו לזהות את הסימנים, יידעו על כל סוגי האלימות בתוך המשפחה, והכי חשוב – ילמדו למי ניתן לפנות לעזרה וייעוץ. המטרה שלנו היא להגביר את המודעות לכל הסימנים שעשויים להוביל או להעיד על אלימות במשפחה, כך שכל אחת וכל אחד יוכלו לגלות ערנות ואחריות ולזהות את הסימנים בביתם ובסביבתם וידעו שיש מה לעשות ושיש למי לפנות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה