דיגיטל וטק

צמצום עלויות ועלייה בשביעות רצון: שירות הענן החדש והמסקרן

שירות ענן חדש של חברת רסנר מבטיח הוזלת עלויות, ירידה בכמות התקלות ובעיקר צמצום בתלונות של הצוות ושל הלקוחות. כל הפרטים על פתרון ה-SaaS החדש בשוק
מערכת ice | 
חברות הייטק (צילום פלאש 90/ הדס פרוש, unsplash)
פתרון SaaS חדש מושק היום על ידי חברת רסנר מקבוצת Aman ומבטיח להוזיל עלויות הפצה בלפחות 20%. שם המערכת הוא Roadnet בענן (RNA) והיא הגרסה החדשה שתעזור לבעלי עסק לייעל ולהעצים את יכולות ההפצה, במקביל להבטחה להוריד את כמות התלונות, התקלות וגם את העלויות.
גרסת הענן החדשה הזו מטרתה לבטל את הצורך ברכישת שרתים ושכבות הגנה עבור מסלולי ההפצה של העסק. יתרה מכך, היא פועלת כדיי לטפל באתגרים ותקלות בשרשרת ההפצה וזאת על מנת שהעסק יוכל למקד את עצמו בהרחבת ההכנסות ולא בטיפול בתקלות.
התוצאות שחברת רסנר צופה משימוש בשירות הענן החדש הוא שיפור בשירות, ייעול ההפצה, צמצום עלויות, ירידה במספר תלונות מצד הנהגים וגם מצד הלקוחות, עלייה בשביעות רצון ועוד.
 
לאחר מבדקים שעשתה החברה, היא מדווחת כי השירות מסייע בצמצום של כ-5% במספר הרכבים, הנהגים ועוזריהם, צמצום של כ-10% במרחקי נסיעה, צמצום של מעל ל-20% בעלויות של תשלום שעות נוספות ורבים אחרים.
חברת רסנר, שעובדת תחת קבוצת אמן, הוקמה בשנת 1991 ומסייעת לארגונים בארץ לתעל את הביצועים העסקיים שלהם באמצעות טכנולוגיה מתקדמת. קבוצת אמן היא אחת מחברות ה-IT המובילות בארץ ומעסיקה אלפי עובדים בארץ ומאות באירופה. לחברה 11 חברות בת שעונות על צרכי B2B בתחומים טכנולוגיים נרחבים.
אמנון רסנר, מנכ"ל רסנר תוכנות לוגיסטיות סיפר: "בעידן שלנו, חובה לשלב טכנולוגיה תומכת לוגיסטיקה על מנת להוביל ייעול תפעולי משמעותי ושימור היתרון התחרותי. יעילות מתורגמת כחיסכון בעלויות האספקה ובזמן וכמובן בזיהום הסביבתי. המעבר לענן, מאפשרת לנו למקסם יכולות ולהגיע לתוצאות יותר מדויקות עבור לקוחותינו, לצמצם זמני ועלויות אספקה בעשרות אחוזים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה