דיגיטל וטק

אפל שואפת לשלוט בשוק השעונים החכמים עם המוצר החדש והנוצץ

ה-Apple Watch Ultra היה המוצר החדשני ביותר שנחשף במהלך האירוע השנתי המצופה של החברה ביום רביעי. הוא יוצא למכירה ב-23 בספטמבר תמורת 799 דולר

מערכת ice | 
Apple Watch Ultra (צילום Getty Images)
השעון האלגנטי המעוצב בטיטניום יקבל עד 36 שעות של חיי סוללה בכל טעינה - או עד 60 שעות תחת תכונת אופטימיזציה חדשה של הסוללה. לשם השוואה, לדור הנוכחי של Apple Watch Series 7 יש חיי סוללה של כ-18 שעות.
כשהיא מדגישה את קהל היעד שלה כספורטאים ואתלטיים,  אפל אמרה שהאולטרה כולל גם GPS מדויק יותר ואפליקציה חדשה בשם Backtrack שעוזרת למטיילים לחזור על עקבותיהם. אם חובבי גאדג'טים משוטטים רחוק מדי מהשביל או מוצאים את עצמם אבודים או לכודים, הם יכולים להפעיל סירנה של 86 דציבלים שניתן לשמוע עד 600 מטרים משם, על פי אפל.
"למען האמת, זה כל כך מרשים", אמרה iJustine, כוכבת יוטיוב שבדקה את המכשיר במטה קופרטינו של אפל. "זה נבנה עבור ספורטאים, אבל מי אומר שהאדם היומיומי לא יכול ליהנות מה-Apple Watch Ultra."
לצוללנים, ה-Apple Watch עמיד במים עד כ-100 מטר עומק ומגיע עם גלאי עומק חדש ואפליקציה שיכולה לעזור להנחות את העליות והירידות.
המכשיר מגיע גם עם שלושה מיקרופונים מובנים שנועדו לשפר את איכות הצליל ולעזור למשתמשים לבצע שיחות בסביבות סוערות.
הוא  מגיע בצבע שונה עבור מטפסים, מטיילים וצוללנים. השקת ה-Ultra של אפל מסמנת את הניסיון של החברה להתחרות ב-Garmin, השולטת כיום בשוק השעונים החכמים החיצוניים והיקרים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה