דיגיטל וטק

פייסבוק הכריזה על אירוע בחודש הבא – מה היא תציג?

הרשת החברתית הגדולה בעולם הכריזה על אירוע שבו תציג את הדור הבא של קסדות המציאות המדומה שלה, וייערך – איך לא – בעולם הווירטואלי שבנתה
יאיר מור | 
פייסבוק (צילום shutterstock)
מטא (לשעבר פייסבוק) תערוך בחודש הבא לראשונה את אירוע Meta Connect – טוב, בעצם זו לא הפעם הראשונה שהאירוע יתקיים, אך זו הפעם הראשונה בה הוא יתקיים תחת השם הזה. האירוע מתקיים זו השנה התשיעית: הוא התקיים לראשונה ב-2014, מייד לאחר שהרשת החברתית הגדולה בעולם רכשה את חברת המציאות המדומה Oculus תמורת כ-2 מיליארד דולר, תחת השם Oculus Connect; בשנים הבאות שונה שמה תחילה ל-Facebook Connect ואז ל-f Connect (כן, עם F קטנה, כדי להדגיש את שינוי הלוגו של פייסבוק), וכעת, מעט פחות משנה לאחר שינוי שם החברה עצמה, ייערך גם האירוע הזה תחת שם חדש.
אירוע מטא קונקט ייערך ב-11 באוקטובר – היום הראשון של חול המועד סוכות, ב-20:00 לפי שעון ישראל – במתכונת וירטואלית. הסיבה אינה הקורונה שהסתיימה, אלא שכל מטרת האירוע הוא להציג לראווה את מה שהחברה בונה עליו את עתידה – העולם הווירטואלי.
בסוף החודש הקודם, בראיון לפודקאסט הפופולארי בעולם, אמר מנכ"ל החברה מארק צוקרברג למגיש ג'ו רוגן כי החברה מתכוונת להשיק באוקטובר קסדת מציאות מדומה חדשה – מה שמתאים לתזמון האירוע הזה.
מלבד זה לא ידוע כרגע הרבה על האירוע, והאתר לא מציג כל פרט מלבד שם האירוע וספירה לאחור לשעת קיומו. מלבד צוקרברג עצמו, הדובר היחיד שישתתף בוודאות הוא מייסד אוקולוס, ג'ון קרמאק, שאישר לפני כשבוע וחצי כי באוקטובר הוא צפוי לשאת נאום באירוע מציאות מדומה.
צוקרברג עצמו העלה לפייסבוק תמונה שלו לובש את הקסדה החדשה וכתב: "נתראה ב-Meta Connect ב-11 באוקטובר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה