דיגיטל וטק

וואטסאפ בבשורה ענקית: כך המספר שלכם יהיה מוסתר

הודות לתכונה החדשה, עסקים מסוימים לא יוכלו לראות את מספר הטלפון שלך כאשר תגיע אליהם באמצעות מודעת קליק לוואטסאפ, במקרים מסוימים
כפיר אדר | 
וואטסאפ (צילום vecteezy)

וואסטאפ משיקה היום (שישי) עדכון חדש דרך תוכנית הביטא של Google Play, ומעלה את הגרסה ל-2.22.19.19. מה חדש בעדכון זה? וואטסאפ עובדת על הפיצ'ר 'מתי מספר הטלפון משותף גם לבית לעסק', לעדכון עתידי.

WhatsApp עובדת על כך ומביאה תכונה זו לעדכון עתידי של האפליקציה. תכונה זו נמצאת בפיתוח ולכן היא לא מוכנה להשתחרר לגרסאות הבטא, הודות לתכונה זו, עסקים מסוימים לא יוכלו לראות את מספר הטלפון שלך כאשר תגיע אליהם באמצעות מודעת קליק לוואטסאפ, במקרים מסוימים.
 



כאשר אתה מנהל צ'אט עם עסק מסוים שאינו יודע את מספר הטלפון שלך, תהיה תכונה המאפשרת לך לשתף את מספר הטלפון שלך באופן ידני, אם תרצה. בגרסת הבטא העדכנית ביותר, הסתבר שמידע נוסף יהיה זמין במידע עסקי בעתיד.

כפי שניתן לראות בצילום מסך זה, ניתן יהיה לבדוק אם בית העסק יכול לראות את מספר הטלפון שלך במידע העסקי. אם העסק לא יכול לראות את מספר הטלפון שלך, תוכל לשתף אותו איתו בחלק זה של האפליקציה.


למרבה הצער, תכונה זו אינה זמינה מכיוון שהיא בפיתוח וכפי שאמרנו לעיל, היא תהיה מוגבלת לעסקים מסוימים. כמו כן, WhatsApp גם תאפשר לאנשים להשתמש בתכונה זו כדי להסתיר את מספרי הטלפון שלהם מחברים אחרים בתתי קבוצות של קהילות שהם חלק מהן, בעתיד.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה