דיגיטל וטק

וואטסאפ מביאה למשתמשי אייפון את השינוי שהבטיחה להם

גרסה חדשה של וואטסאפ למשתמשי אפל מאפשרת להם למחוק הודעות במשך יומיים וחצי לאחר השליחה במקום יום אחד, כפי שהיה מאז השנה שעברה
יאיר מור | 
וואטסאפ (צילום pexels)
עכשיו זה סופי: משתמשי וואטסאפ יכולים למחוק הודעות ששלחו, גם מהצד שלהם וגם אצל אנשי הקשר, יומיים וחצי לאחר השליחה, כך לפי אתר WABetaInfo.
האתר מציין כי וואטסאפ אמנם הכריזה על היכולת הזו כבר לפני 10 ימים בטוויטר, אך בפועל, לפחות באייפון, לא כל המשתמשים קיבלו אותה. אך אמש יצאה גרסה חדשה של האפליקציה למכשירים של אפל, ולפי רשימת השינויים שלה, המופיעה בחנות, הפעם היא כוללת את היכולת למחוק הודעות עד 60 שעות (יומיים וחצי) לאחר השליחה בכל שיחה פרטית או קבוצתית, כך שההודעה תיעלם גם עבור השולח וגם עבור המקבלים.
 
כזכור, עד השנה שעברה היתה מחיקת הודעות מוגבלת למספר שעות לאחר השליחה, אם רציתם שהן תיעלמנה לא רק מהטלפון שלכם, אלא גם מאלה של אנשי הקשר שאליהם שלחתם אותן. לפני פחות משנה הוארך הזמן למעט יותר מיממה, ובחודשים האחרונים עבדה וואטסאפ על הארכת זמן המחיקה ליומיים וחצי, וכעת, כאמור, היא זמינה לכלל המשתמשים.
כעת, עובדים בוואטסאפ על השיפור הבא למחיקת הודעות - האפשרות לבטל מחיקת הודעה במשך מספר שניות במקרה של מחיקה מצד השולח בלבד במקום אפשרות המחיקה עבור כל המשתתפים בשיחה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה