דיגיטל וטק

בינה מלאכותית חדשה תשנה את עולם ארגון האירועים

פלטפורמה חדשה תאפשר לכם לתכנן אירוע בקלות ובמרוכז, באמצעות בינה מלאכותית מתוחכמת
מערכת ice | 
בינה מלאכותית (צילום freepik)
לארגן אירוע זה כאב ראש ענק, יודע כל מי שניסה לעשות זאת אי פעם. יש צורך בהשכרת שירותי מפיקת אירועים או לחלופין עבודה רבה במציאת כל ספק בנפרד. בדיוק כדי להימנע מכאב הראש, לראשונה הוקמה פלטפורמה אשר מאגדת בצורה חכמה את כל הספקים הנדרשים, באמצעות בינה מלאכותית. פלטפורמת Kiki ביוזמת היזם אברהם מבורך.
הפקת אירוע באמצעות האפליקציה פשוטה, נוחה וקלה: Kiki  מלווה את תהליך הפקת האירוע החל משלב ההשראה, המחקר והתכנון הראשוני על ידי שאלות כמו מסגרת תקציב, ספקים מועדפים והיכרות עם מפיק האירוע. התהליך ממשיך בהזמנת הספקים הרצויים וניהול ספירת רשימת האורחים. בסופו של דבר, לאחר האירוע המהנה והייחודי מגיע המשוב על המסיבה, הספקים וכל התהליך.
המתכנן הוירטואלי של  Kiki המופעל על ידי טכנולוגיות בינה מלאכותית יציע ללקוח את מגוון השירותים המותאמים פרטנית לו וזאת על בסיס תכנונים קודמים שביצע בפלטפורמה ולמידת העדפותיו האישיות.
בימים אלו Kiki מגייסת באמצעות מימון ההמונים בפלטפורמת fundit. הקמפיין החל בשלב גיוס מקדים למשקיעים בו גויס סכום של ו 800,000 ש"ח, וכעת נפתח לציבור הרחב במגוון סכומי השקעה. מטרת הקמפיין היא כניסה ופריצת דרך של החברה לשוק האירועים והמסיבות בישראל ובהמשך גם בעולם. השוק מוערך ב 250 מיליון ש"ח בארץ,  ובעולם במיליארדי דולרים,
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה