דיגיטל וטק
אפל תפצה לקוחות ב-50 מיליון דולר בגלל פגמים ב-MacBook
אפל הסכימה לשלם 50 מיליון דולר אחרי שהוגשה נגד החברה תביעה ייצוגית של לקוחות שטענו כי היא ידעה ובכל זאת הסתירה שמקלדות ה"פרפר" במחשבי ה-MacBook הניידים שלה תקולות
אפל הסכימה לשלם 50 מיליון דולר אחרי שהוגשה נגד החברה תביעה ייצוגית של לקוחות שטענו כי היא ידעה ובכל זאת הסתירה שמקלדות ה"פרפר" במחשבי ה-MacBook הניידים שלה תקולות. ההסדר שהציעה אפל הוגש בבית המשפט הפדרלי בסן חוזה, קליפורניה, ועדיין דורש אישור שופט.
לקוחות טענו שמקלדות MacBook, MacBook Air ו-MacBook Pro סבלו ממקשים דביקים ולא מגיבים, ושכמויות זעירות של אבק או פסולת הקשו על ההקלדה. הם גם אמרו שתוכנית השירות של אפל לא הייתה מספקת מכיוון שהחברה סיפקה לעתים קרובות מקלדות חלופיות עם אותן בעיות.
עוד ב-
ההסדר מכסה לקוחות שקנו MacBook, MacBook Air ורוב דגמי MacBook Pro בין 2015 ל-2019 בשבע מדינות: קליפורניה, פלורידה, אילינוי, מישיגן, ניו ג'רזי, ניו יורק וושינגטון. עורכי הדין של הלקוחות מצפים לתשלומים מקסימליים של 395 דולר לאנשים שהחליפו מספר מקלדות, 125 דולר לאנשים שהחליפו מקלדת אחת, ו-50 דולר לאנשים שהחליפו את מכסי המקשים. לקוחות גם יהיו זכאים לארבע שנים של תיקוני מקלדת בחינם לאחר הרכישות שלהם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה