דיגיטל וטק

וואטסאפ נותנת לנו בדיוק את מה שרצינו ב"ריאקשנז"

אפליקציית התקשורת החלה לפתוח עבור משתמשים אפשרויות נוספות להוספת "ריאקשנז" להודעות בצ'אטים – ועל הדרך עקפה את המתחרה הגדולה, טלגרם
יאיר מור | 
וואטסאפ (צילום vecteezy)
הפתעה קטנה למשתמשי וואטסאפ: לפי אתר WABetaInfo, אמש (רביעי) החלה החברה לאפשר לבודקי הבטא שלה להגיב להודעות שהם מקבלים מאנשי קשר ב"ריאקשן" של כל אימוג'י קיים.
לדברי האתר, השינוי לא הגיע עם גרסת בטא חדשה, אלא נפתח עבור חלק מהשתמשים של גרסאות הבטא האחרונות של וואטסאפ באנדרואיד ובאייפון. מי שזכה להיכלל בקבוצה הנבחרת, יראה בעת לחיצה על הודעה, לצד ה"ריקאשנז" הקיימים, סמליל (אייקון) חדש בצורת "+", שפותח את מקלדת האימוג'י ומאפשר לבחור כל דבר שמופיע בה.
עד כה הציעה וואטסאפ שישה אימוג'י כאפשרויות ל"ריאקשנז": לייק, לב, דמעות שמחה, דמעת עצב וידיים צמודות (תודה/סליחה/תפילה). מדובר ברשימה דומה, אם כי לא זהה, לזו שמציעות האפליקציות האחרות של מטא (פייסבוק לשעבר) – פייסבוק, אינסטגרם ומסנג'ר. כעת, יוכלו משתמשים גם להצמיד להודעות של חבריהם וחברי הקבוצות שהן משתתפים בהן כל אימוג'י מהמאות שקיימים במאגר האייקונים ההולך וגדל מדי שנה.
בטלגרם, אגב, מוצעים למשתמשים לא פחות מ-17 אימוג'י מונפשים לשימוש כ"ריאקשנז". משתמשים משלמים, שמוציאים בין 13.90 ל-16.90 שקל לחודש על מנוי פרימיום, מקבלים גישה ל-12 אימוג'י מונפשים נוספים – אך לא יכולים לבחור לבד, אלא רק מתוך רשימה של כאלה שנוצרו במיוחד על דיד מעצבי החברה
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה