דיגיטל וטק

המתחרה של וואטסאפ משיקה צעד שישנה לכם את החיים

טלגרם השיקה את גרסת מנויי הפרימיום שלה שתכלול עדכונים ייחודיים כולל פרופיל מונפש ותמלול הודעות קוליות. המחיר גבוה מהדיווחים הקודמים וטרם יצאה גרסת דסקטופ
מערכת ice |  3
טלגרם (צילום unsplash)
טלגרם משחררת את גרסת הפרימיום שלה בתשלום, עם מספר שדרוגים משמעותיים לטובת המנויים. חלק מהפיצ'רים החדשים, לפחות למשתמשים בשפה העברית מהווים שינוי משמעותי בשימוש באפליקציות מסרים.
בקבוצת "הדלפות טלגרם" עדכנו הבוקר על מנוי הפרימיום הישראלי הראשון של האפליקציה ותיעודי העדכונים כבר התחילו לעלות. ההרשמה ל-Telegram Premium, תעניק למשתמשים העלאות קבצים של 4 GB, הורדות מהירות יותר, סטיקרים ותגובות ייחודיות, ניהול צ'אט משופר, וגולת הכותרת: תמלול הודעות קוליות, גם בעברית.
עוד פיצ'ר שיזכו לו משתמשי הפרימיום הוא פרופיל מונפש - המשמעות היא שניתן יהיה להגדיר קטעי gif לפרופיל המנויים, כשמי שלא מנוי יוכל לצפות בפרופיל. ביחד עם זאת, כל התכונות הקיימות שמשתמשים למדו לצפות ולהסתמך עליהן במשך כמעט עשור נשארות בחינם. משתמשים שאינם מנויים יוכלו ליהנות מכמה מהיתרונות של פרימיום: למשל, להוריד את המסמכים הגדולים במיוחד ולצפות במדבקות שנשלחו על ידי משתמשי פרימיום, וכן להקיש כדי להגדיל את המונים על תגובות פרימיום שכבר נוספו להודעה.
מלבד זאת, האפליקציה עודכנה עבור כל המשתמשים שיכולים להעלות קבצים ומדיה גדולים, כל אחד בגודל של עד 2 ג'יגה-בייט וליהנות מאחסון בלתי מוגבל בענן הטלגרם בחינם. עם Telegram Premium, מנויים יוכלו כעת לשלוח קבצים בגודל 4 GB - מספיק מקום ל-4 שעות של וידאו 1080p, או 18 ימים של אודיו באיכות גבוהה.
גם ה"וי הכחול" צפוי להגיע לאפליקציה כך שאישי ציבור וארגונים יכולים לאמת את הקבוצה, הערוץ או הבוט שלהם על ידי קבלת תג אימות בדיקת אימות כדי להראות למשתמשים שהודעות מגיעות ממקור מאושר. בנוסף לפרופילים, תוצאות החיפוש ורשימת הצ'אטים, התגים האלה מופיעים כעת בראש הצ'אט. 
מחיר המנוי בישראל עומד על 15.90 שקלים בחודש, למרות דיווחים קודמים על מחיר נמוך בשני שקלים. ההערכות כרגע הן שבגרסת המובייל למנויים, שטרם עודכנה, העמלות של אפל וגוגל יגררו מחירים גבוהים יותר.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    איך בדיוק זה משנה לנו את החיים?
    רוני 06/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתור משתמש טלגרם קבוע, אני לא רואה איך משהו מהדברים שהושקו משפיע עלי באיזושהי צורה.
    סגור
  • 2.
    תמלול
    א.ק 06/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמלול קיים גם בווצאפ פשוט להוריד את בוטי בחנות האפליקציות ויש שם מלא דברים היא יודעת לעשות ו…. בחינם
    סגור
  • 1.
    טלגרם איננה המתחרה של ווטסאפ
    שבוע טוב 06/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כי לא מדובר בקוד פתוח. לכן טלגרם סובלת מאותן בעיות של וואטסאפ, חוץ מבעיית הבעלות של פייסבוק. המתחרה האמיתית של וואטסאפ היא Signal. מומלצת ביותר.
    סגור