דיגיטל וטק

חברת הפינטק המתמחה בשירותי בנקאות מינתה סמנכ"ל חדש

מתן ורד מונה לסמנכ"ל מוצר בחברת הפינטק Lili. מתי הוקמה החברה ומה כולל הרזומה?
מערכת ice | 
מתן ורד (צילום מיכאל טומרקין)
מתן ורד מונה ל- VP Product בחברת הפינטק Lili שפיתחה ומנהלת אפליקצית שירותי בנקאות בארה"ב. מתן הוא בעל ניסיון של למעלה מעשור בניהול מוצר בחברות טכנולוגיה, בדגש על תחום הפינטק ועבד בין השאר בתפקיד זה בחברות הישראליות Melio ,Covercy, פאנדבוקס ו-Wix. במקביל הוא שימש מנטור לניהול המוצר בקמפוס גוגל בתל אביב, ליווה והדריך מתחילים בתחום בצעדיהם הראשונים.
Lili היא Super-App בנקאית שמשרתת כיום מעל 600 אלף עסקים קטנים ופרילנסרים בארה"ב. החברה פתחה פתרון טכנולוגי קל לשימוש שמרכז עבור העסקים הקטנים והפרילנסרים את כל הכלים הדרושים לניהול הפיננסי של העסק הקטן, כולל ניהול ההוצאות, הפרשות אוטומטיות למיסים או לחיסכון, הפקת דוחות והכנסות לצורך דיווחים ועוד וכך חוסכת לעסקים קטנים את הצורך בניהול נפרד של הנהלת החשבונות. תהליך ההצטרפות לבנק הוא דיגיטלי לחלוטין ונמשך מספר דקות.

המערכת שפיתחה לילי, שמבוססת על בינה מלאכותית, מספקת למשתמשים תובנות והצעות לשיפור ההתנהלות הכלכלית והמשתמשים מקבלים כרטיס אשראי שמספק להם הטבות ייחודיות. 
לילי הוקמה בשנת 2018 על ידי לילך בר דוד, מנכ"לית ולירן זילכה, מנהל טכנולוגי שלהם ניסיון של 20 שנים בתחום הפינטק. החברה גייסה עד כה 80 מיליון דולר ממשקיעים מובילים בהם Group 11 של דובי פרנססTarget Global וקרנות נוספות. החברה מעסיקה כיום 65 עובדים במרכז הפיתוח בישראל ובמשרדים בארה"ב.
לילי נבחרה לאחרונה לרשימת 50 החברות החדשניות בעולם של מגזין הטכנולוגיה פאסט קומפאני ובמקום הראשון בקטגוריית השירותים הפיננסיים האישיים, וזאת בין השאר הודות לערך המוסף שהיא מביאה לנשים עצמאיות המתמודדות עם קשיים בשל קיפוח ועיכובים בקבלת שכר עבודתן. תחום העסקים הקטנים והפרילנסרים בו פועלת החברה הוא כמחצית משוק העבודה האמריקאי עם 60 מיליון עובדים והיקף הכנסות של 1.3 טריליון דולר שצפוי לעלות בשנים הקרובות.
 
מתן ורד: ״התמודדות עם בנקאות, חשבונאות ועניינים הקשורים למיסוי נתפסת לעתים קרובות כטרחה בירוקרטית, שמעיקה על בעלי מיקרו-עסקים. המשימה של לילי היא למזער את הרגשות השליליים הללו בעזרת הטכנולוגיה המתקדמת ונוחות ההתנהלות באפליקציה ולשחרר את בעלי העסקים להתמקד במה שהם הכי אוהבים לעשות, ובסיבה שהם פתחו את העסק שלהם מלכתחילה.״
לילך בר דוד: ״לילי ממשיכה לצמוח ולהתפתח. אנחנו שמחים על הצטרפותו של מתן כ VP Product בחברה. הניסיון המקצועי והניהולי שמתן מביא עימו יתמכו בהתפתחות השירות שאנחנו מספקים לעסקים קטנים ופרילנסרים בארצות הברית הכוללים כלים לניהול שירותים בנקאיים, ובנוסף שכבה של כלים מתקדמים משלימים לניהול העסק בעיקר דרך התמקדות בעולם ההוצאות והמיסים״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה