דיגיטל וטק

קיר טיפוס, כושר ומוסיקה: המשרדים החדשים של סטארטאפ הגיימינג

סטארטאפ הגיימינג Overwolf, אשר פיתח פלטפורמה המאפשרת ליוצרים לבנות אפליקציות ומודים למשחקי מחשב ולייצר מכך הכנסה, ממשיך לצמוח ולהתרחב, עם המעבר למשרדים החדשים. הסטארטאפ צפוי לגייס למעלה מ-40 עובדים בשנה הקרובה. ומה גודל המשרדים?
מערכת ice |  1
אוורוולף חדר מוסיקה (צילום ויקטור לוי)
שינוי מרענן בסטארטאפ הגיימינג אוברוולף, עם מעבר למשרדים חדשים ומעוצבים שיכללו שלל אטרקציות ייחודיות. את השנתיים האחרונות בילתה החברה במתחם הבורסה ברמת גן במגדל אבגד, שם שכרה משרדים בגודל של 830 מ"ר, אך עם הצמיחה של החברה החליטו באוברוולף להכפיל את שטח המשרדים ולגייס עשרות עובדים ועובדות למשרדים החדשים בבניין ספיר ברמת גן, שם תשכור אוברוולף ב-4 השנים האחרונות קומת משרדים בגודל של 1,570 מ"ר.
מעבר המשרדים בוצע כדי להתאים את עצמה ולהיערך לקצב הצמיחה ההולך וגובר של החברה. עיצוב המשרד המוקפד מביא לידי ביטוי את ערכי החברה ואת הווי הגיימינג, לצד אורח חיים בריא ומאוזן. המשרדים החדשים כוללים בין היתר חדרי מנוחה, חדר משחקים, קיר טיפוס, חדר מוזיקה וחדר כושר, וכמובן פוסטרים, בובות ופריטי אספנות של דמויות ממשחקים אהובים.
 
תרבות הגיימינג היא אלמנט מרכזי בחברה, ולפחות אחת לשבוע עוצרים את כל העבודה ועושים שעת משחק באמצע היום - גם כדי לבדוק פיצ'רים ואפליקציות חדשות, וגם כדי לאפשר לעובדים ולעובדות לעשות את הדבר האהוב עליהם/ן ופשוט לשחק במחשב. עם המעבר למשרדים בחברה מתכננים לגייס בחודשים הקרובים עשרות עובדים חדשים אשר מעוניינים להיכנס לתעשיית הגיימינג הפורחת ולהיי-טק בכלל.
ז'אנה ברזנר, Head of HR: "חברת אוברוולף היא בית לאנשים שהגיימינג והטכנולוגיה זורמים להם בדם. משחקים הם חלק בלתי נפרד מהתרבות שלנו, הם מהווים חלק גדול ממה שמחבר אותנו כאן והופך אותנו למי שאנחנו. זה הרבה מעבר לתחביב; אנחנו חיים את עולם משחקי המחשב על בסיס יום-יומי ויש לנו שעות משחק מעוגנות בלו"ז השבועי לצד פעילויות נוספות הקשורות לעולם הזה. במהות שלנו, אנחנו יוצרים כאן מקצוע חדש, מקצוע ה-in-game creator. מטרת העל של אוברוולף היא לתת לאותם יוצרים את כל הכלים שהם צריכים בשביל לעשות את מה שהם הכי אוהבים, בצורה הכי טובה: ליצור חוויות גיימינג אדירות; לבנות מודים ואפליקציות למשחקים, להפיץ אותם ולייצר מכך הכנסה".

קיר טיפוס. צילום: באדיבות אוברוולף
עוד הוסיפה כי "המוצר שלנו נמצא במקום ייחודי ומעניין, שכן הוא פונה לכמה קהלים במקביל: יוצרי תוכן, גיימרים וחברות משחקים. אנחנו כרגע משרתים למעלה מ-90 אלף יוצרי תוכן ו-25 מיליון שחקנים, עם כ-15 מיליארד הורדות שנתיות של אפליקציות ומודים - אז יש תחושה גדולה של שליחות ויכולת השפעה. ה-DNA הגיימרי שלנו מייצר לנו חיבור מיוחד למוצר – אנחנו מאד מושקעים בו, משתמשים בו בעצמינו על בסיס יומי, וכל הזמן מציעים רעיונות ופיצ'רים חדשים כדי להמשיך לשפר אותו, ואותנו כחברה".
אוברוולף, שהוקמה בשנת 2011 על ידי אורי מרשנד ואלון רבינוביץ', פיתחה את הפלטפורמה המובילה ליצירה, הפצה ומונטיזציה של אפליקציות ומודים למשחקי מחשב. המשימה שלה היא לאגד יחד את כל קהילת יוצרי התוכן למשחקים ולתת להם את הכלים הדרושים להם כדי ליצור חוויות גיימינג אדירות ולייצר לעצמם הכנסה מיצירותיהם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איזו פלצנות מהולה בחשיבות עצמית (ל"ת)
    טל 01/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור