דיגיטל וטק

המתחרה של וואטסאפ קרסה? דיווחים על תקלות בטלגרם

משתמשי אפליקציית התקשורת הפופולארית מדווחים בשעה האחרונה על תקלות שונות בשירות
יאיר מור | 
פאבל דורוב, מנכ"ל טלגרם (צילום unsplash, ויקיפדיה)
טלגרם, אחת מאפליקציות התקשורת הפופולאריות בעולם, חוותה הערב (שני) בעיות ברחבי העולם, כך לפי דיווחי משתמשים.
לקראת השעה 7:30 בערב לפי שעון ישראל החלו להתרבות באתר DownDetector, המתמקד באיסוף תלונות על תקלות ברשת עבור משתמשים שרוצים לדעת האם בעיה מסוימת היא רק אצלם או אצל כולם, דיווחים של משתמשים לפיהם השירות לא עובד עבורם.
מבדיקת אתר ice עולה כי התקלה ספורדית - כלומר השירות עובד לפחות חלק מהזמן, אך נוטה להיות איטי, תמונות וקבצי מדיה נוטים לא להיפתח בניסיון הראשון ומשתמשים מסוימים כלל לא יכולים לראות את רשימת השיחות שלהם.
 
התקלה מגיעה זמן קצר אחרי שמייסד מתחרה אחרת של וואטסאפ, סיגנל, כתב בטוויטר סדרת הודעות זועמות נגד עיתונאי טכנולוגיה המכנים את טלגרם בדיווחיהם "אפליקציית תקשורת מוצפנת". מת'יו רוזנפלד הדגיש כי טלגרם היא אחת האפליקציות הפחות מוצפנות בשוק, וכי היא דומה יותר למסנג'ר מבית פייסבוק, שכל ההודעות בה גלויות בפני כל מי שרק מנסה לצפות בהן. הוא ביקש להבדיל בין האמון שאנשים נותנים בטלגרם בניגוד לחוסר האמון שלהם בפייסבוק, אך הוסיף ורמז כי דווקא וואטסאפ מבית פייסבוק, המשתמשת בפרוטוקול האבטחה של האפליקציה שהוא פיתח, טובה הרבה יותר מהבחינה הזו.
עדכון, 20:50: מספר הדיווחים על התקלה פחת בדקות האחרונות באופן שמרמז כי היא הסתיימה והשירות עובד כרגיל. בסך הכל, ארכה התקלה מעט יותר משעה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה