דיגיטל וטק

הנדל עוקץ את שדמי: "אלה שמפוררים את החברה מבפנים"

שר התקשורת יועז הנדל הגיע עם צוות של סלקון ובליווי ראש המועצה האזורית וסגנו לאירוע הצבת האנטנה במועצה. הנדל תקף את העיתונאי חיים שדמי וטען כי האנטנה "תשובה לטרור הערבי ולאלה שמפוררים את החברה הישראלית מבפנים" | צפו
מערכת ice | 
יועז הנדל בגוש עציון (צילום דוברות המועצה האזורית גוש עציון)
היום (רביעי) התקיים אירוע הנפת "התורן" הסלולרי בשדמה שהוקם בציר הר חומה- גוש עציון שבו השתתף שר התקשורת יועז הנדל. אחרי שנים רבות שקידמו במועצת גוש עציון הצבה של אנטנה סלולרית לטובת שיפור הקליטה בציר 356 המלאכה הושלמה כשהונף "התורן" הסלולרי בשדמה על כביש הר חומה בואכה יישובי עוטף ההרודיון. כמו כן, בשבועות הקרובים צפוי להסתיים הליך חיבור האנטנה והתחלת הפעלתה.
באירוע עצמו הסביר את החשיבות של התקשורת והזמינות באזור ותקף את העיתונאי ופעיל השמאל חיים שדמי לאחר דבריו בוועדה לביטחון פנים שם אמר: "תתנו לנו כלי נשק, אנחנו נדאג לטפל בהם. לא נפגע בהם", דבריו הופנו לכיוון נוער הגבעות. האירוע נערך בהשתתפות: שר התקשורת יועז הנדל, קמ"ט תקשורת דוד כהן וסגנו שמואל מולאים, ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן, סגן ומ"מ ראש המועצה יצחק פריד, וצוות חברת סלקום.
הדבר ממשיך את הודעת משרד התקשורת מתחילת אוקטובר, שר התקשורת יועז הנדל החליט על התחומים הגיאוגרפיים שיתועדפו במכרז הקרוב לפרישת סיבים. היישובים בתחומים אלו יקבלו קדימות במסגרת המנגנון המכרזי כך ש-15% לפחות מכלל משקי הבית שייפרשו באמצעות המכרז שצפוי לצאת בשנה הקרובה, יהיו התחומים המתועדפים.
התחומים הגאוגרפיים להם יינתן תעדוף הם אזורים שהוגדרו על ידי הממשלה כבעלי סיכון בטחוני גבוה בהחלטת הממשלה מספר 3738  בנושא "הגדרת יישובים ואזורים כבעלי עדיפות לאומית" מיום 15 באפריל 2018. התחומים המתועדפים כוללים: יישובים סמוכי גבול (יישובים שבתיהם, כולם או חלקם, נמצאים בטווח איום על פי שיקולי מערכת הביטחון - טווח של עד 9 ק"מ מגבול לבנון ועד 7 ק"מ מגבולות אחרים או מגדר המערכת סביב רצועת עזה) ויישובים מאוימים (יישובים בתחום יהודה ושומרון, המסווגים על ידי מערכת הביטחון ברמות איום 5-3 (רמות האיום הגבוהות ביותר). כל זאת, בניכוי היישובים שאינם כלולים באזורי התמרוץ, כלומר – קיימת לגביהם חובת פרישה של בזק.
שר התקשורת יועז הנדל אמר באירוע כי: ״תשתיות התקשורת המתקדמות הן המוביל הארצי והכבישים של ימינו. מה שצריך כאן זה איכות חיים גבוהה ותשתיות מתקדמות בעל תחום. לאפשר מנועי צמיחה, לעבוד ולתקשר מכל מקום, לחבר אנשים ולהתחבר. האנטנה שאנחנו חונכים היום היא התשובה גם לאלה שמנסים לפורר את החברה שלנו מבפנים. לפני כמה ימים התקיים כינוס בכנסת שבו תקף אדם בשם חיים שדמי את המתנחלים. כולם בחבילה אחת. במתקפה אלימה.
 
הכנסת תפקידה לחבר אנשים, לא רק תשתיות התקשורת. אסור לתת במה בכנסת למי שמנסה לפרק במילים, למי שמעודד אלימות. האחריות היא שלנו. האנטנה היא גם תשובה לטרור הערבי, ולצערי אני לא איש של בשורות אוטופיות. נמשיך להגן על הארץ ולהילחם בה. ונמשיך לחתור לחיים שלווים עם איכות גבוהה בכל מקום וכל פינה. אני מברך את ראש המועצה שלמה נאמן וסגנו יצחק פריד על הנחישות שבה פעלו כדי שהאתר יקום, אנשי המינהל ולסלקום על שלקחו את הפרויקט יחד עם המועצה והרימו פה אנטנה שתהפוך את החיים פה לנורמליים״
ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן בירך ואמר: "לאחר שנים של קידום הנושא מול כלל הגורמים הצלחנו להביא להצבת אנטנה שכל כך חשובה לביטחון הנוסעים בציר מזרח הגוש – הר חומה. מרגע חיבורה והפעלתה תהיה קליטה במקטע כל כך מרכזי. מדובר בצעד שמחויב מן המציאות ומגיע לכל אזרח במדינה שייסע בבטחה בדרכים. אנו ממשיכים לפעול על מנת שבכל כבישי גוש עציון, ובכלל בהתיישבות, תהיה קליטה כפי שצריך להיות בכל כביש בארץ".
סגן ומ"מ ראש המועצה האזורית גוש עציון יצחק פריד הוסיף ואמר: "אנחנו שמחים לארח את השר בגוש עציון אחרי כשנה מהביקור הקודם בו העלנו את הבעיה והצורך בכיסוי סלולרי. והנה אנחנו מקיימים הלכה למעשה וחונכים אתר של סלקום שיספק  קליטה לכביש שבין תקוע וגוש הרודיון מודים לשר על הדחיפה לקמט תקשורת על שיתוף הפעולה ולחברת סלקום על ההשקעה והביצוע".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה