דיגיטל וטק
זום מבצעת צעד שיעצבן מאוד את רוב המשתמשים
החברה הכריזה על מהלך חדש שישפיע לרעה על מיליוני משתמשים ברחבי העולם שמבצעים באמצעותה שיחות וידאו בלי לשלם דמי מנוי קבועים
"השיחה בחסות": זום, שהפכה לאחת מדרכי התקשורת המרכזיות בעולם מאז תחילת מגפת הקורונה, הופכת למעט פחות ידידותית, לאחר שהודיעה כי היא מתחילה להציג פרסומות למשתמשים שבוחרים להשתמש בה בלי לשלם דמי מנוי.
בפוסט בבלוג החברה כתבה סמנכ"לית השיווק ג'נין פלוסי כי נכון לרגע זה מדובר בניסוי, והפרסומות יוצגו למשתמשים חינמיים רק באתר הנפתח לאחר סיום שיחה עם משתמשים חינמיים אחרים, ורק במדינות מסוימות. עם זאת, ברור מהניסוח שבהמשך מתוכננות הפרסומות להיות מוצגות למשתמשים חינמיים גם במקומות אחרים – אולי אף על גבי השיחות.
פלוסי הוסיפה כי החברה שינתה את מדיניות הפרטיות כדי לשקף את תוכנית הפרסום ומבטיחה כי לא תשתמש במידע מתוך השיחות של המשתמשים, כגון מה שהם אומרים, הודעות טקסט בצ'ט של השיחות או זהות אנשי הקשר, כדי להתאים להם פרסומות. עם זאת, אתר החברה כן משתמש ב"עוגיות" – קבצים קטנים שאוספים מידע על פעילות הגלישה של המשתמש – כדי להתאים פרסומות, אך המשתמשים יקבלו אפשרות לכבות את השימוש בהן.
עוד ב-
הפרסומות הן התשובה של זום למספר המשתמשים העצום שעושים בה שימוש בלי לשלם על כך, ומצטרפת למגבלות שנועדו לעודד אותם לשלם, כמו הגבלת אורך שיחות ל-30 דקות לשיחת אחד על אחד ו-40 דקות לשיחה קבוצתית, כמו גם חוסר גישה לתכונות מתקדמות כמו תמלול השיחות או הקלטתן על שרתי החברה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה