דיגיטל וטק

ספורט וקולנוע: זה מה שחיפשתם בגוגל בסוף השבוע

גמר ליגת האלופות, חצי גמר היורוליג והחזרה לבתי הקולנוע היו הנושאים המחופשים ביותר בגוגל ישראל בשבת. מדור חדש
יאיר מור | 
חיפוש בגוגל (צילום William Iven from Pixabay)
למרות התסבוכת הפוליטית המתמשכת, שעומדת (או לא) להגיע לסיומה הזמני השבוע, נראה שבסוף השבוע מה שעניין את הישראלים היה בעיקר ספורט, הפסל המנוח דני קרוון והחזרה לבתי הקולנוע, כך ניתן ללמוד מנתוני Google Trends, המציגים את החיפושים שהציגו את העלייה המשמעותית ביותר בשבת.
הכדורגל שלט במגרש באופן בולט, כאשר גמר ליגת האלופות, בו זכתה צ'לסי בסיום המשחק בינה לבין מנצ'סטר סיטי, הביא את הליגה למקומות הראשון (בעברית) והשני (באנגלית), עם עשרות אלפי חיפושים לכל אחד מהם. במקום הרביעי התמקמה המילה Winner, שניתן להניח שהיתה פופולארית גם בקרב מהמרים שניסו להמר ברגע האחרון על המנצחת ב"ווינר", וגם בקרב אלה שלא טרחו לצפות במשחק אך כן התעניינו בזהות המנצחת. בנוסף, שחקן רומא לשעבר פרנצ'קו טוטי, שהגיע לישראל לצפות במשחק עם אוהדים במסגרת פעילות של היינקן, התברג במקום החמישי בחיפושים החמים.
מותו בגיל 90 של הפסל דני קרוון ז"ל, שהתחיל כצייר כרוזים והפך למעצב האנדרטאות הלאומי, שיצירותיו המרשימות מפוזרות בכל רחבי העולם, הביאו אותו למקום השלישי בטבלת החיפושים בישראל.
במקום השישי היתה היורוליג, שבערב שבת נערך חצי הגמר והערב ייערך משחק הגמר שלה. החזרה לבתי הקולנוע השחילה למקום השביעי את הסרט החדש Cruella, בכיכובה של אמה סטון כגרסה צעירה של קרואלה דה-ויל מהספר "101 דלמטים" והסרט "על כלבים וגנבים", שיצא בארה"ב ביום שישי וצפוי להגיע לישראל בחמישי הקרוב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה