דיגיטל וטק

אפל לא עוצרת: תשיק מוצרים חדשים בעוד שבוע

על הפרק: מחשבים ראשונים המבוססים על שבבי הסיליקון שהחברה מייצרת ומצוידים במערכת ההפעלה Big Sur. מדובר באירוע ההשקה הווירטואלית השלישי של אפל בתוך שלושה חודשים
רועי בהריר-פרל | 
אפל (צילום Magma Images)
אחרי שני אירועי השקה מקוונים גדולים ומתוקשרים במיוחד, בהם הושקו אייפד אייר, שעון אפל, הום-פד מיני ואייפון 12, ענקית הטכנולוגיה של טים קוק מכריזה על אירוע השקה נוסף, מפתיע משהו, שיתקיים ב-10 בנובמבר, יום שלישי הבא, בשעה 20:00, לפי שעון ישראל. באירוע, שיועבר בשידור חי באתר של אפל, צפויים להיות מושקים מחשבי הדור הבא של החברה - המחשבים הראשונים של אפל, המבוססים על שבבי הסיליקון שמפתחת החברה בעצמה. זאת, לאחר שבאפריל השנה נפרדה אפל מאינטל - יצרנית השבבים הקבועה של מחשבי החברה עוד משנת 2006.
רשמית, אפל מסרה בנוגע לאירוע כי מדובר ב"עוד משהו" שהיא מתכוונת לחשוף, כך שהמידע שמופץ כעת לגביו הוא מבוסס, כמו תמיד עם אפל, על ספקולציות, וגם, כמו תמיד עם אפל, על רמיזה די עבה שהחברה הוסיפה להכרזה באתר הבית שלה: פיצ'ר של מציאות רבודה שבה נראה הלוגו של אפל כשהוא כאילו מוצמד למחשב נייד בלתי נראה שנפתח ונסגר באיטיות.
המעבר של אפל לשבבי סיליקון בייצור עצמי לא צפוי רק לשפר את הביצועים של מחשביה, אלא גם להדק ולשדרג את האינטגרציה שבין התוכנה לחומרה שבהם - מה שיסייע בין השאר להארכת חיי הסוללה ולשיפור איכות התמונות. אספקט חשוב נוסף שנגזר מהמעבר לשבבי הסיליקון הוא שכעת ניתן יהיה להפעיל את אותם היישומנים במחשבים, באייפדים ובטלפונים של אפל. 
מדובר, כאמור, באירוע ההשקה השלישי של אפל בשלושה חודשים בלבד. אם אכן יוכרז בו על מחשבים אישיים חדשים, סביר להניח שהם יתבססו על מערכת ההפעלה החדשה MacOS Big Sur, שמבטיחה עיצוב עדכני, שיפורים רבים בכל הנוגע לשמירה על פרטיות הגולשים במנוע החיפוש ספארי ופיצ'רים שונים הקשורים להעברת הודעות.
תגיות אייפון | אפל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה