דיגיטל וטק

LG משנה כיוון: כך היא מתכננת להתאושש לאחר הירידה בביקוש

במטרה להתמודד עם ירידה בביקוש הצרכני, LG מתמקדת בשוק העסקי עם שאיפות להכנסות של 7.5 מיליארד דולר עד 2030. בין התחומים: טכנולוגיה רפואית, טעינת רכבים חשמליים ושלטי פרסום דיגיטליים
רפאל בן זקרי | 
חברת LG (צילום shutterstock)
LG Electronics מתכננת להרחיב את פעילותה העסקית בתחום ה-B2B (עסקים לעסקים) במטרה להתמודד עם הירידה בביקוש למוצרי אלקטרוניקה לצרכנים. החברה הציבה יעד שאפתני להגיע להכנסות של כ-7.5 מיליארד דולר מתחום זה עד שנת 2030, תוך ציפייה שתחום ה-B2B יהווה כ-45% מסך ההכנסות שלה.
כחלק מהאסטרטגיה, LG מתמקדת בתחומים מרכזיים כמו שלטי פרסום דיגיטליים, מסכי מדיה למלונות, ומוניטורים רפואיים. במקביל, החברה נכנסת לתחומים חדשים כמו פתרונות טעינה לרכבים חשמליים ומערכות ייצור חכמות. חטיבת הפתרונות העסקיים של LG מהווה מנוע צמיחה מרכזי, עם דגש על שדרוג תצוגות דיגיטליות ומוצרים חדשניים כמו מטענים אולטרה-מהירים לרכבים חשמליים.
במסגרת פעילותה בתחום הטכנולוגיה הרפואית, LG מתכוונת להיות אחת משלוש הספקיות המובילות בעולם של מוניטורים רפואיים בתוך חמש שנים. מאז כניסתה לשוק זה ב-2016, החברה הרחיבה את מגוון המוצרים שלה ושומרת על צמיחה דו-ספרתית בשוקי צפון אמריקה ואירופה, תוך התמקדות במוניטורים קליניים ודיאגנוסטיים.
LG גם בוחנת רכישות ומיזוגים כחלק מחיזוק מנועי הצמיחה החדשים שלה. נשיא חטיבת הפתרונות העסקיים, ג'אנג איק-הוואן, אמר כי החברה מתכננת להשקיע בתחומים חדשים תוך פיתוח פתרונות מותאמים אישית ללקוחות עסקיים, במטרה לבסס את מעמדה בשוק ה-B2B התחרותי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה