מינויים

מיכל אולניק מונתה לסמנכ"לית B2B של BUYME

מינוי חדש במותג המתנות והחוויות הדיגיטלי BUYME. מיכל אולניק מונתה היום (שני) לתפקיד סמנכ"לית B2B של החברה
מערכת ice |  1
מיכל אולניק (צילום אופיר גפקוביץ)
מותג המתנות והחוויות הדיגיטלי המוביל בישראל, BUYME, הודיע היום (שני) על מינוי מיכל אולניק לתפקיד סמנכ"לית B2B של החברה. במסגרת תפקיד תהיה אולניק אחראית על גיבוש אסטרטגיות צמיחה וישומן בחטיבת ה-B2B של BUYME.
אולניק בעלת ניסיון של מעל 25 שנה בחברות תוכנה ושירות רבות ובתפקידה האחרון כיהנה כמנהלת לקוחות בכירה בשלוחה הישראלית של ענקית המחקר גרטנר. במהלך השנים לפני כן כיהנה כמנהלת שותפויות בינלאומיות ומנהלת שיווק חטיבתית במיקרוסופט ישראל ואף ניהלה את הנציגות הישראלית של Dimension Data (חברת בת של NTT) וכן ניהולה יחידה עסקית ב-NCR ישראל (ריטליקס).

תומר כהן, מנכ"ל BUYME, מסר: "מיכל אולניק נבחרה למלא את התפקיד בזכות ניסיונה העשיר והיכרותה המעמיקה את עולמות השיווק, אסטרטגיה ומכירות לצד כישוריה הניהוליים והניסיון המקצועי שלה. אנו בטוחים כי יכולותיה הרבות וההצלחות שרשמה בעברה יבואו לידי ביטוי הן ב-BUYME ויתרמו רבות להמשך הצלחת החברה והתפתחותה".
BUYME מותג מתנות וחוויות דיגיטלי המאפשר לשיחת מתנות וחוויות באופן דיגיטלי ואישי, הישר לטלפון הנייד או לתיבת הדואר האלקטרוני. החברה עובדת עם מעל ל-1,200 בתי עסק בישראל, ובשירותיה משתמשים מעל 5,000 חברות וארגונים במשק הישראלי שרוכשים באמצעותה מתנות לעובדיהם.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברה לא אמינה אל תקנו דרכה (ל"ת)
    אבי 01/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור