מינויים

מנכ"לית רולדין לשעבר מצטרפת ל-BUYME

מותג המתנות BUYME הודיע על מינויה של נתי בר גרינמן לתפקיד סמנכ"לית פיתוח עסקי של החברה. בין תפקידיה: מנכ״לית רשת רולדין, מנהלת השיווק של ארומה תל אביב ואירופה ומנהלת שיווק במשביר לצרכן
מערכת ice |  1
נתי בר גרינמן (צילום עומר הכהן)
מותג המתנות והחוויות הישראלי, BUYME, הודיע היום (חמישי) על מינויה של נתי בר גרינמן לתפקיד סמנכ"לית פיתוח עסקי של החברה. בר גרינמן, אשר שימשה בשנים האחרונות במגוון תפקידים בכירים בחברות גדולות במשק, תהיה אחראית על גיבוש אסטרטגיות והוצאה לפועל של תוכניות ופעילויות אשר יממשו את חזון החברה.  
בר-גרינמן, (40), בעלת תואר ראשון ושני בהצטיינות במנע"ס ושיווק מהמרכז האקדמי רופין, מחזיקה בניסיון רב בעולמות השיווק, פיתוח עסקי וניהול חברות. טרם עבודתה ב BUYME שימשה בשורה של תפקידים בכירים, בין היתר כמנהלת הפעילות של ג׳ולט ישראל, מנכ״לית רשת רולדין, מנהלת השיווק של ארומה תל אביב ואירופה, מנהלת שיווק במשביר לצרכן וסמנכ״לית השיווק של סטארטאפ בתחום הבינה המלאכותית.
מנכ"ל BUYME, תומר כהן, מסר: "נתי בר גרינמן נבחרה למלא את התפקיד בזכות ניסיונה העשיר והיכרותה המעמיקה עם עולמות המסחר, קמעונאות ושיווק, לצד ארגז הכלים והכישורים הייחודיים שהיא מביאה עימה לתפקיד. אנו בטוחים כי היכולות הניהוליות והשיווקיות הרבות של נתי, וההצלחות שהיא רשמה בעבר, יוכלו לבוא לכדי ביטוי ולתרום רבות להצלחת החברה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אין תותחית כזו!
    אייל 11/2021/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זכו בה!!!
    סגור