דיגיטל וטק

סיילספורס חושפת: כך בינה מלאכותית יכולה להציל את האמון במותגים

דו"ח חדש מראה ירידה חדה באמון הצרכנים במותגים, אך AI עשוי לשנות את המגמה. בעידן של חוויות מותאמות אישית, סוכני AI יכולים לשקם את הקשר עם הצרכנים ולספק שירותים נגישים ומדויקים במיוחד לדור הצעיר

רפאל בן זקרי | 
סיילספורס, Tenyx (צילום shutterstock)
דו"ח חדש של סיילספורס חושף ש-60% מהצרכנים מאמינים שהאמון במותגים הפך לקריטי בעידן הבינה המלאכותית (AI). הסקר, שכלל 15,000 משתתפים, מצביע על כך שסוכני AI עשויים לתרום לשיפור האמון, במיוחד בעונת חגי הקניות הקרבה, באמצעות חוויית קנייה מותאמת אישית ונוחה יותר. ממצאי הדו"ח מראים שהזדמנות זו בולטת בעיקר בקרב דור ה-Z, כאשר קרוב לשליש מהצעירים הללו מביעים נכונות לרכוש מחנויות שמופעלות באופן אוטונומי על ידי AI.
הסקר מגלה ירידה משמעותית באמון הצרכנים במותגים, עם 72% שמאמינים פחות במותגים בהשוואה לשנה שעברה, ו-65% מהנשאלים שחוששים שהחברות אינן שומרות על נתוני הלקוחות כראוי. לשביעות רצון הלקוחות השפעה רבה על נאמנותם למותגים, כאשר כמעט 43% מהצרכנים מציינים שחוויית שירות גרועה תמנע מהם לשוב ולרכוש מהמותג, במיוחד כאשר מדובר בתהליכי החזרה מאתגרים או חוויות קנייה מסורבלות.
הדו"ח גם מדגיש את הפתיחות של הצעירים לשימוש בסוכני AI ככלי לשיפור חוויית השירות. דורות ה-Z והמילניאלים מייחסים חשיבות גבוהה להתאמה אישית ולנגישות, עם 43% מהם שמציינים כי AI מציב סטנדרט גבוה יותר לחוויות הלקוחות לעומת 32% בלבד מהבייבי בומרים. דור זה גם מביע עניין גדול יותר בשימוש בסוכני AI לאוטומציה של משימות מסורבלות.
הבנת היתרונות של סוכני AI היא קריטית לבניית אמון. 75% מהצרכנים רוצים לדעת אם הם מתקשרים עם סוכן AI, כאשר 45% יהיו מוכנים להשתמש בסוכן במידה שיש צפי להסלמת טיפול בבעיה, ו-44% אם מוסבר השימוש ב-AI. סיילספורס מדגישה כי שקיפות בנושא AI והבטחת חוויית לקוח אישית עשויות להפוך את הכלים הדיגיטליים למנועי נאמנות ורווחים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה