דיגיטל וטק

הדור הבא של AI: מיקרוסופט מציגה סוכני בינה מלאכותית בהתאמה אישית

מיקרוסופט משיקה סוכני בינה מלאכותית כחלק מפלטפורמת Copilot Studio, במטרה לשדרג את ביצועי הצוותים העסקיים ולהגביר את היעילות והפרודוקטיביות של הארגונים בשוק הגלובלי המתקדם
מערכת ice | 
מיקרוסופט ובינה מלאכותית (צילום shutterstock)
מיקרוסופט הכריזה על השקעת סוכני בינה מלאכותית אוטונומיים כחלק מפלטפורמת Copilot Studio, המיועדים לשדרג את ביצועי הצוותים העסקיים. ההשקה צפויה להניע את התוצאות העסקיות של הארגונים, עם יכולת ליצור סוכנים מותאמים אישית שיתמכו מגוון פעילויות.
הסוכנים החדשים יציעו מגוון פתרונות, כולל עשרה סוכנים אוטונומיים ב-Dynamics 365, המיועדים לחזק את צוותי המכירות, השירותים הפיננסיים והאספקה. ה-Copilot Studio יאפשר למשתמשים לבנות סוכנים חכמים שיכולים לבצע משימות רבות, החל מתהליכי שאלה-תשובה פשוטים ועד לאוטומציה של תהליכים עסקיים מורכבים.

צילום: באדיבות מיקוסופט
חברות כמו מקינזי ותומסון רויטרס כבר אימצו את הטכנולוגיה, כאשר מקינזי פיתחה סוכן שהצליח לקצל את זמן קליטת לקוח חדש ב-90%, בעוד שתומסון רויטרס האיצה את תהליך הבדיקות המשפטיות בחצי. יכולת הסוכנים ללמוד מהקשר העסקי ולפשר את ביצועי העבודה תסייע לארגונים להגביר את היעילות ולהפחית עלויות.
מיקרוסופט מדגישה את המחויבות שלה לאבטחת המידע, כאשר הסוכנים מגיעים עם מנגנוני אבטחה מתקדמים שמגנים על הנתונים. במקביל, כ-60% מהחברות ב-500 Fortune משתמשות ב-Microsoft 365 Copilot במטרה לייעל את התהליכים העסקיים ולהגביר את הפרודוקטיביות של הצוותים. השינויים צפויים להעניק יתרון תחרותי לארגונים בשוק הגלובלי המתקדם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה