השוק

הרכש החדש של חברת אבטחת המידע הישראלית: מומחה בעל שם עולמי

לחברת Cytactic הישראלית מצטרף טים בראון, מומחה עולמי ומוביל בתעשיית הסייבר. מטרתו: לעצב את הדור הבא של פתרונות הטכנולוגיה שמתמודדות מול משברי סייבר. "הבחירה בפלטפורמה הנכונה למוכנות וניהול משברי סייבר – היא קריטית יותר מאי פעם."
מערכת ice | 
מתקפת סייבר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
טים בראון מצטרף לחברת Cytactic הישראלית. טים הוא מומחה עולמי ומוביל בתעשיית הסייבר ואבטחת המידע וגם סמנכ"ל חברת SolarWinds.  הוא האיש שעמד מאוחרי ניהול התגובה למתקפה SUNBURST. היום, הוא מצטרף לחברה הישראלית כחבר בוועדה המייעצת, במטרה לעצב את הדור הבא של פתרונות הטכנולוגיה שמתמודדות מול משברי סייבר.  
Cytactic  (סייטקטיק), שפיתחה פלטפורמה לניהול ומוכנות למשברי סייבר, אשר עושה סדר במשברים. טים בראון, שם דגש על שורת צרכים קריטיים ברגעים שבהם כל החלטה חשובה וכל דקה קובעת: מוכנות מאורגנת, הכשרה כלל-ארגונית ויצירת מרכז ניהול משימות. צעדים אלו מספקים תוצאות חלקות ויעילות יותר ועוזרים למזער את הנזק במשברים פוטנציאליים.  
טים בראון, סמנכ"ל אבטחת המידע של SolarWinds, וחבר הועדה המייעצת של Cytactic: "הבחירה בפלטפורמה הנכונה למוכנות וניהול משברי סייבר – היא קריטית יותר מאי פעם. שימוש בטכנולוגיות שקיימות היום, היה יכול לעשות את ההבדל באופן שבו התמודדנו  עם מתקפת SUNBURST ב 2020. הטכנולוגיה של היום יכלה לפשט את הדרך שבה הצוות שלי ואני טיפלנו באירוע SUNBURST, לשפר את התגובה הכללית ולהפחית את ההשפעה השלילית שלו". הוא מספר שהצטרפותו לחברת Cytactic היא "ההזדמנות לשנות את הדרך שבה אנו מתמודדים עם ניהול משברי סייבר באמצעות תשתית של חדשנות רק תלך ותגדל".  

טים בראון (משמאל), לצידו של ד״ר נמוד קוזלובסקי, מייסד ומנכ״ל סייטקטיק (צילום: אוהד קב)
נמרוד קוזלובסקי, מייסד ומנכ"ל Cytactic (סייטקטיק): "אנו גאים לצרף מוביל דעה עולמי משמעותי כל כך לשורות הבורד שלנו. טים הוא שותף אמת, שימלא תפקיד מכריע במשימה שלנו להעצים ארגונים ולהעניק להם כלים ואסטרטגיות שיאפשרו להם להיות מוכנים בהתמודדות עם משברי סייבר ולנהל אותם. תמיכתו של טים בחדשנות ושיתוף המידע תואמת לחלוטין את החזון שלנו. אנו נרגשים לקראת העתיד שנעצב יחד, ואני בטוח בתרומה המשמעותית של טים בקידום המשימה שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה