דיגיטל וטק

מיקרוסופט מציגה: הסוף לסיסמאות ב-Windows 11

עם העדכון החדש ל-Windows 11, מיקרוסופט עושה צעד משמעותי לעבר עולם ללא סיסמאות, כשהיא מרחיבה את התמיכה במפתחות גישה מאובטחים. איך השינוי הזה ישפיע על אבטחת המידע שלכם, ומה האפשרויות החדשות שמחכות למשתמשים?

רפאל בן זקרי | 
לוגו מיקרוסופט (צילום Shutterstock)
מיקרוסופט עושה צעד משמעותי נוסף לקראת עולם ללא סיסמאות עם העדכון החדש ל-Windows 11, שמרחיב את התמיכה במפתחות גישה (Passkeys). בעדכון זה, מיקרוסופט מאפשרת כעת גם שימוש במפתחות גישה שפותחו על ידי חברות צד שלישי, ולא רק מפתחות שפותחו על ידי מיקרוסופט עצמה.
מפתחות גישה הם דרך מאובטחת יותר להתחברות לשירותים, אתרים ואפליקציות, באמצעות אימות ביומטרי כמו זיהוי פנים, טביעת אצבע או קוד PIN, דרך מערכת Windows Hello. הטכנולוגיה של מפתחות גישה עובדת בעזרת שני מפתחות ייחודיים – אחד נשמר אצל השירות שבו מתבצעת ההתחברות, והשני במכשיר ה-Windows 11 שלך, כשהוא מוגן על ידי האימות הביומטרי או קוד ה-PIN שלכם. השיטה הזו בטוחה הרבה יותר מאשר שימוש בשם משתמש וסיסמה רגילים, ולכן מיקרוסופט ממשיכה לדחוף לעבר אימוץ רחב יותר שלה.
מיקרוסופט משתפת פעולה עם שירותים כמו 1Password ו-Bitwarden כדי להקל על המשתמשים לשמור את מפתחות הגישה ולבחור היכן הם רוצים לשמור אותם – בחשבון מיקרוסופט או בשירות חיצוני אחר. צעד זה הוא חלק מהמאמץ של מיקרוסופט לשפר את אבטחת המידע ב-Windows 11 ולהפוך את החוויה לנוחה ובטוחה יותר עבור המשתמשים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה