דיגיטל וטק

העדכון הגדול ל-Windows 11: מהפכת הפיצ'רים של Copilot

מיקרוסופט הכריזה על עדכון משמעותי ל-Windows 11, כולל שיפורים ב-Copilot מבוסס הבינה המלאכותית ושליטה קולית מתקדמת. מה החידושים שיגיעו למחשב שלכם, ומתי העדכון צפוי להגיע אליכם? כל הפרטים
רפאל בן זקרי | 
Windows 11 (צילום shutterstock)
מיקרוסופט הכריזה על חידושים פורצי דרך בעדכון Windows 11, גרסה 24H2, לצד פיצ'רים מתקדמים עבור העוזר האישי מבוסס הבינה המלאכותית, Copilot. החידושים כוללים שיפורים בניהול משאבי המחשב, ביצועים וחוויית משתמש, וכן הרחבות משמעותיות ליכולות ה-Copilot, הממשיכים להוביל את הדרך בחוויית המחשוב המודרני.
העדכון החדש כולל תכונות מתקדמות כמו Copilot Voice, המאפשרת שליטה על המחשב באמצעות פקודות קוליות, ו-Click to Do, שמציעה פעולות מהירות בהתאם לתוכן המוצג על המסך. כלים אלו משפרים את חוויית השימוש ומאפשרים השלמת משימות בקלות ויעילות, תוך התמקדות בצרכים היומיומיים של המשתמשים.
בנוסף, מיקרוסופט השיקה את Copilot Daily, המסייע למשתמשים להתחיל את יומם עם סיכום החדשות ומזג האוויר בקול של העוזר האישי המועדף. השירות מספק תוכן ממקורות מהימנים, ובכוונת החברה להוסיף אפשרויות התאמה אישית ושותפים נוספים בעתיד הקרוב. פיצ'ר חדש נוסף הוא Copilot Discover, המסייע למשתמשים ללמוד כיצד להפיק את המרב מהאינטראקציות עם המחשב, תוך התאמה אישית המבוססת על היסטוריית השימוש. כמו כן, מיקרוסופט שילבה את Copilot בדפדפן Microsoft Edge, המאפשר לבצע פעולות כמו סיכום תוכן, תרגום טקסט וכתיבה מחדש בלחיצה אחת.
כעת, מעבדת Copilot Labs מאפשרת למשתמשים להתנסות בתכונות ניסיוניות כמו Copilot Vision, המספק מידע בזמן אמת על התוכן המוצג על המסך, ו-Think Deeper, המסייעת להתמודד עם שאלות מורכבות באמצעות ניתוח מעמיק. פידבק מהמשתמשים יסייע בשיפור הכלים הללו בעתיד. בנוסף, הכלי Recall מאפשר למשתמשים למצוא בקלות תוכן שנראה בעבר על המחשב, עם הבטחה להגנה מקסימלית על פרטיות באמצעות טכנולוגיות מתקדמות. גם תוכנת הצייר זוכה לשדרוג, עם אפשרויות עריכה מתקדמות המבוססות על AI כמו Generative Fill ו-Generative Erase.
העדכונים החדשים כוללים גם שיפורים טכנולוגיים כמו תמיכה ב-Wi-Fi 7 לשיפור חוויית האינטרנט, שיפור בממשק המשתמש של שורת המשימות והגדרות המערכת, ותכונת Super Resolution המאפשרת שיפור איכות תמונות ברזולוציה נמוכה לרמה של 4K. מיקרוסופט מציינת כי החידושים יחלו להתגלגל למשתמשי Windows Insiders בחודשים הקרובים, ויהיו זמינים לציבור הרחב בנובמבר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה