דיגיטל וטק

יוטיוב בבעיה: למה מנויי הפרימיום כועסים?

חלק ממנויי YouTube Premium, שמשלמים עבור שירות ללא פרסומות, מדווחים על הופעת פרסומות לא צפויות בזמן השימוש. מה עומד מאחורי התקלה? יוטיוב חוקרת, והמנויים זועמים
רפאל בן זקרי | 
יוטיוב פרימיום (צילום Shutterstock)
יוטיוב נתקלת לאחרונה בבעיות עם חלק מהמנויים בתשלום של YouTube Premium, שדיווחו כי הם ממשיכים לראות פרסומות, למרות שהם משלמים עבור שירות שמיועד להסיר אותן. המנויים האלה אמורים ליהנות מצפייה ללא פרסומות, אך נראה כי חלקם מקבלים פרסומות בזמן השימוש באפליקציה.
יוטיוב פרימיום מבטיחה למנויים חווית שימוש חלקה ללא פרסומות לפני או במהלך סרטונים, ולא אמורים לראות פרסומות צד שלישי או תכנים ממומנים בחיפוש. עם זאת, משתמשים התלוננו ברדיט על כך שראו פרסומות לשירותים כמו Google Workspace ו-YouTube Playables, מה שמהווה בעיה לא צפויה.
בתגובה לפניות אלו, דובר יוטיוב מסר לאתר Android Authority שהחברה חוקרת את הסיבה לבעיה, והמליצה למשתמשים שנפגעו לפנות לשירות התמיכה. חשוב לציין כי לפי דף התמיכה של יוטיוב, פרסומות ותכנים שיווקיים שמוטמעים בתוך התוכן על ידי היוצרים עצמם אינם נכללים בהסרת הפרסומות של השירות, אך הפרסומות המדוברות נראות כמפרות את הכללים הללו. כעת, כאמור, בעוד שיוטיוב עובדת על פתרון הבעיה, מנויים שהושפעו מהמצב צפויים לקבל סיוע דרך התמיכה כדי להחזיר את השירות לתפקוד תקין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה